No, ruosteella ja keväällä varmaan on osansa siinä että olen nuhassa :( Just nyt sitten kun olisi ollut se muotinäytös Turussa, missä Destheakin oli mukana. Tosi kivaa. Lisäksi minun piti mennä sinne apulaiseksi, hemmetin nuha!
Mies aloitti tauteilun lauantaina ja olikin alkuviikon saikkarilla ja meni nyt viimeiseen yövuoroon töihin. Mies parantui kun lykkäsi pöpön mulle. Thanks. :D Eilen oli jo semnen olo että voi hitto ja nyt on sama ja lisäksi ne kuuluisat räkähanat aukesi tuossa iltapäivällä.
Lisäksi on tiedossa mukavaa siivousta viikonloppuna naantalissa, yyh, en haluu enkä ainakaan tällä fiiliksellä kun olo on kuin loppuun ajetulla lahnalla. Pakko se on kummiskin jaksaa kun muutto on jo melkein ovella. Apua sillekin. Suurin osa kamoista ihan muuta kuin pakattuna. Ja naantalissakin mun askarteluhuone on täynnä kamaa mitkä pitäisi vielä kelkkoa pois. Uuh. Just nyt uuvuttaa ajattelukin.
Viime yönä en saanut unta kuin vasta joskus neljän pintaan, tiedä miksi, mutta asiaa ei ainakaan auttanut se että vatvoin mielessäni mitä kaikkea vielä pitää viikon aikana ehtiä tekemään... Hyh hyi sillekin listalle. Onneksi tätä kämppää ei tarvi toiv. heti siivota kunnolla, jos sen saisi lykättyä muuton jälkeiselle viikolle.

Nyt on ollut niin lämpimiä kelejä muutamana päivänä että minäkin olen erehtynyt kulkemaan ilman takkia, tosin pitkin housuin ja hihoin, mutta ilmeisesti se nyt kostautuu nuhana. Aijai kun ei koskaan opi.

Viikolla oltiin vaihtamassa autoon kesärenkaita, kesti vähän kun mies tilasi uudet renkaat. Sillä aikaa minä kävin vähän kuvailemassa sitä jo mainittua ruostetta ja kevättä, onneksi silloin oli edes takki päällä... :D


Löysin kevään ekan leppiksenkin, tämä ressukka on saanut osumaa jossain, kun kuoressa on lommo. Perhosiakin on lennellyt maisemissa, mutta yritä nyt niistä kuvaa ottaa kun ne ei malta keväthuumassa pysähtyä hetkeksikään..


En vain tajua miksi ruoste on niin kaunista.. ja kattokaa nyt näitä naulojakin!! <3


Jos hätä yllättää..

Me ollaan tällä viikolla käyty ihmettelemässä kattopaneeleja ja tapetteja yms. ja Ikeaakin on taas koluttu. Tuli sieltä ihan kivalla summalla ostettuakin uutta, vielä jäi ostettavaakin. Mies sai työhuoneeseensa uuden pöydän, sivupöydän ja apupöydän, yläkerran aulaan tuli kapea kirjahylly ja aamupalaruokapöytäkin keittiöön ostettiin, halutut tuolit oli paha kyllä loppu. Pitää koettaa kompromissailla toiset sitten. Lisäksi eteiseen pitäisi saada yksi lipasto ja vaatesäilytykseen vaatekaappi, plus pitää tsekkailla minne saisi lykättyä kaikki lakanat ja pyyhkeet. Onhan tuolla kylpyhuoneessa samassa ns. kodinhoitohuone, mutta en ole siellä oikein vielä pahemmin paikkoja tutkinut, pitää katsoa saisiko sinne jotain. Hassua kun sinne pitäisi muuttaa just kohta ja siellä on mulle ihan tuntemattomia paikkoja mitä en ole juuri vilkaissutkaan...

Mutta siis tuosta Ikea -käynnistä piti vielä sanoa että sain minäkin sieltä jotain:


Uusi ystäväni Vandring Uggla! <3 Ihanan pehmoinen kaveri :)

Lisäksi minua on hemmoteltu seuraavilla sisustuksellisilla pikkujutuilla:


Söpöt Finlaysonin harmaa/mustat tassukäsipyyhkeet ja Putiikki Vanha Vanto:sta ihanat pöllövetimet!! <3 Nämä mies oli ostanut ihan itse minulle. Vähän kaksipiippuinen juttu tuo, että mies oli käynyt putiikilla ilman minua... :D ihanaa että se oli ostanut nuo minulle, mutta miten se SAATTOI mennä sinne ILMAN minua? :D Lol.

Pää on ihan puuroa, paras lopetella ja mennä ottamaan pyykit koneesta pois, jos jaksaa.