... vähään aikaan kun pesen pitkiä hiuksia! Yhyy, byhyy....

Jotta en vallan masentuisi, pari hauskaa kissakuvaa minulle ja teille:
389914.jpg
389915.jpg XD
389919.jpg
389916.jpg Reminds me of.....
389918.jpg This reminds me of too!

Kohta siis suihkuun. Ja valmistautumaan parturiin.

Kiitos muuten kaikille kommenteista tuonne "laatikko" -osioon! Saatanpa noudattaa teidän kampausneuvojanne, katsotaan.
Ikäkysymys olikin vaikeampi, mielipidettä on näköjään monenlaista... :D Kohta kolmikymppisestä teiniksi... :D Noh, kiva jos joku voisi luulla minua vanhemmaksi, mutta itsellä on kanssa tuo "oon 16wee" -olo..
Naapuriimme muuttaa kai piakkoin parikymppinen pariskunta ja heitä kun olen stalkkaillut, niin tuntuu vaan siltä että kaikki muut näyttää ikäisiltään, paitsi me. Tai minä.
Kampaus voi auttaa asiaa, mutta toisaalta olen mieltynyt punaiseen (siis oikeasti punaiseen) väriin, onkohan se teini? Tai vanha väri?
Kun en oikein osaa ajatella muitakaan värejä. Ruskean sävyjä hiuksissa karsastan täysillä. Kääk.

Saa nyt nähdä tuleeko musta saman näköinen kuin melkein tasan vuosi sitten, jolloin viimeksi olin parturissa ja tukka leikattiin polkkapituiseksi hiukan kerrostetuksi ja värjättiin punaiseksi... Voin laittaa siitä kuvaa tänne kanssa joskus.

Nyt menen.
334574.jpg