... että olen lauantaina hereillä tällaiseen aikaan... :D
Mies menee apen kanssa tänään hakemaan sen kirjahyllyn sieltä isovanhempiensa talosta ja tuovat meille ja minun pitää sitä ennen vähän siistiä täällä (lue pyydystää kaikki vapaana telmivät villa eikunsiis pölykoirat) ja ehtiä suihkuun että olen edustavana kun tulevat.
Katsellaan miten se sopii meille... Eniveis, apelle täytyy pokkuroida sopi eli ei.

Olin eilen miehen mukana töissä, muuten kivaa, mutta se on siinä mielessä rasittavaa, että joutuu istumaan aloillaan koko ajan, se väsyttää. Tykkään olla ajossa mukana öisin, päivisin on enemmän sitä odottelua, kun mies purkaa ja lastaa edes takaisin.

Saatiin ilmeisesti Bobin -pojallekin hoitopaikka siksi aikaa kun ollaan matkalla. Miehen siskot ottavat luokseen. :) Hyvä, ei tarvitse miettiä että miten miun rattomieheni pärjää. Kun saisi edes hiukan seuraa ja kuulisi elämän ääniä, niin olisi hyvä.. Ettei tule surulliseksi yksin.

Ärsyttävää, minulle on alkanut tulla roskakommentteja, vanhaan neulontablogiini tulee yhteen vanhaan kirjoitukseen jotain linkkejä ties mille sivuille, tyyliin "hot teens".. Ja Kirjahylly -blogiin on tullut nyt myös. Argh.

Nyt menen tekemään jotain, alkaa tulla sellaista väsykipua käsiin. Jalka särki aamulla, mutta touhusin hiukan siistien, niin se meni ohi..
451717.jpg yleensä ;/