Onko normaalia että kun veli soittaa ja ilmoittaa tulevansa käymään (nyt just heti) niin sitten on ihan slaageissaan? Olin ihan hermostunut. Ei se ennenkään ole käynyt... Kerran... Ja silloinkin oli poikansa mukana ja minulla mies turvana :D
Outoa, kun ei yleensä tavata.. Kerran vuodessa synttäreillä :D Vaikea keksiä puhuttavaa ja kun keksii niin toinen vastailee yhden sanan vastauksia. Argh.
Ja pitikö sen tulla tänään, kun minun oli määrä vasta siivota, kaikki on ihan sekaisin ja hyvä kun oli puhdasta kuppia (mies ei ole edelleenkään tiskannut, lomasta jo viikko, eilen se jo lupasi ja aikoi, mutta hokasi että jalkapalloa tuli niin ei voinutkaan kun piti sitä katsoa (tosin ei se katsonutkaan kun räpelsi aseensa kanssa) ja minä en edes ole käynyt suihkussa kun kerran piti alkaa siivoamaan. Voi argh.
Ja kaiketi ensi viikolla pitäisi mennä poikansa synttäreille (paljoko tuo edes täyttää, apua, olen hirveä täti) eikä meillä ole rahaa lahjaan saati matkaan... Kahdeksi viikoksi kaiketi 70e rahaa... Ja minun pitää taas pyytää vanhuksilta apua, kun lääkkeet ja epilsut loppuu ja kelaan pitää maksaa 20 ja kännylasku on ja miehellä on puhelinlasku ja ja ja ja ja.
Ja OLEN hakenut töitä. Tällä viikolla on mentävä työkkäriin selvittelemään sitä saanko työttömyypäivärahaa kun täytän 24. ENKÄ AIO pelkästään tukeutua siihen. Mutta se on turva kuitenkin sekin, jollei töitä löydy.
Himpskutti, nytkin oli R-kioskilla ainakin 9 paikkaa auki, hain kaikkiin, ja olen hakenut argh muihinkin. Argh.

Argh. Olen puhunut.

(olen ihan paniikissa koko päivän ja nolona kun mietin että mitä ne (sisarukset) nyt sitten puhuvat minusta/meistä kun täällä oli törkyistä ja ja ja)