Olo alkaa olla siedettävä, tiistai oli kyllä kerrassaan kamala päivä.. Huh huh. Mutta ihan selkeästi olen kipeä, koska olen tänään jo
* valmistautunut tiskaukseen
* laittanut pyykkiä koneeseen
* ottanut edelliset kuivumasta
* kerännyt tavaroita ja laittanut ne oikeille paikoilleen
* ja aion vielä ainaskin imuroida ja hiukan luututa lattiaa ja tiskata sekä napsauttaa pesukoneen päälle...

Liikunta tekee hyvää ainaskin selälle ja eiköhän massukin ala toimia kunnolla (nyt on lähinnä ummetusta, omituista!) kun liikkuu.

Pitää tehdä jonkinmoinen kortti siskonpojalle ja tyttöystävälle, mennään ehkä tänään käymään siellä illalla ekaa kertaa... Hmm.. Katsotaan nyt mikä mun oloni on. Mies kuitenkin menee kun haluaa kaupitella yhtä haulikkoa siskon pojalle.

Saas nährä jaksanko huomisenkin olla poissa tienestistä... Mutta lauantaina menen ainakin.. Mä oon missannu tuhottomasti rahaa!!! Tsiisös!!!

Terv.

1371058.jpg