...
1) mulla ei ole mitään julkaisukynnystä,
2) te olette tottuneet täällä lukemaan ja näkemään kaikkea paskaa,
3) mun on vaan lätkästävä tämä että näätte ees värin,
NIIN:

1509742.jpg

Miten se pystyi tuohon? Siis mun tukka? Latistumaan ja muuttumaan typeräksi roikkuliksi? Vastaus: se on mun tukka ja musta ei saa hyvää kuvaa (en ainakaan mä ite peilin kautta).
Kampaaja väänsi fledaa iät ja ajat ja tunki sinne muotovaahtoa, vahaa, lakkaa ja jotain kummallista josta mulle tuli mieleen talkki ja föönäs ja kiersi ja käänsi ja totesi lopuksi että "alkaahan se sun tukka hiukan taipua kun tarpeeksi kamaa lykkää..." Joo taipu se, kymmeneks minsaks ja latistu taas. Semmonen se mun fleda vaan on. Liukas luikku eikä ollenkaan taipuisa.
Mutta ainaskin väri sopii kuulemma mun ihonväriin kampaajan mielestä hyvin.
Samaa mieltä.
Taas voin ihmetellä miksen ole luonnostaan punapää? Oon muuten niin kalpea enkä ikinä rusketu vaan palan. Oon ihan ilmetty punapää. Mutta onneksi mulla ei ole pisamia. Ne nyt vielä puuttus.. Naama on muutenkin pilkullinen ihohuokosista niin siihen vielä pisamiakin... :D

Nyt onkin totutteleminen etutukkaan! Ei ole ollut pitkän takatukan kanssa etutukkaa sitten ala-asteen! On mulla ollut lyhyttä tukkaa ja siinä ns. etutukka, mutta ei tällä versiolla. Uu.

Mut kahellaas mitä mies sanoo kun nousee sängystä ylös!