Sain  Desthealta tunnustuksen ja haasteen, kiitoksia! :)

Minun tulee

1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään sekä vastata kysymyksiin.

Jaan tämän nyt erikseen viidelle blogille, vaikka kaikki tuolla sivulistassani olevat sen ansaitsisivat :)

Fingerz Crozzed

Naisen logiikkaa

Sissa

Lingvisti lakeudella

Handmade with love

Satunnaisotannat:

1. Olen pakkomielteinen suihkussakävijä. Pesen myös joka päivä hiukset. En voi lähteä minnekään, jos en ole käynyt suihkussa. Syitä on kaksi; olo on kamala likaisena ja se että enhän mä muutenkaan mikään missi ole, niin voin silti edes koettaa näyttää puhtaalta ja suht siistiltä. Ja mun tukka on sitä sorttia että jos sen illalla pesee, niin se on aamulla tuhannen tuulenpesänä ja sen joutuu kummiskin kastelemaan että siitä sais inhimillisen näköisen.. Siis kun se on lyhyt. Pitkänäkin nuo etummaiset hiukset nousee jommalta kummalta puolelta jakausta vammaisesti ylös, niin ei sekään kaunista ole...

2. Elukkakuume kasvaa koko ajan. Apua. Pian on otettava pari rottapoikaa, sillä muuten teen epätoivoisia tekoja että saan rahaa ostaa pari söpöläistä haukkua..... :D Ranskanbuldoggi taistelee nyt kovasti Chihuahuaa vastaan... :D Ja minä kun olen luullut olevani enemmän kissa- kuin koiraihminen, tai ainakin puoliksi molempia. Nyt on kyllä järkky koirakuume!

3. Olen maailman huonoin organisoija tätä nykyä.. Mitään en muista ja mikä valmiina paperissa seisoo, sen tulkitsen väärin.... Nimim. luulin että tänään on työturvallisuuskoulutus, mutta se olikin eilen...... Tosin lukujärjestyksemme on hyvin epäselvä.

4. Olen muuttunut oikeaksi maitojuopoksi.. Sitä kuluu ihan tuhottomasti nykyään. Se on niin ihanaa ihan janojuomana.. Ja jos yöllä herään vaikka vessaan niin sen jälkeen on mukava juoda lasi tai muki maitoa ja painua takaisin pehkuihin.. Huomaan muuten myös heti eron rasvattoman ja ykkösmaidon kanssa! Ihan pelkiltään tai teen/kahvin seassa. Ykkösmaito on jo minusta liian rasvaista, sinistä juon vaivoin.. Punaista en halua edes ajatella... Kermaa en laita teen tai kahvin joukkoon, juon mieluummin mustana. Hassua että joskus kotona nuorempana asuessa juotiin vallan punaista, sitten jopa siirryttiin siniseen... Nykyään isä taitaa taas juoda punaista. Huh.

5. Olen oppinut itse lataamaan musiikkia netistä :D

6. En voi sietää sieniä! En myöskään minkäänlaisia äyriäisiä tai raakaa kalaa. Sushi ei ole minun juttuni, eikä välimerellinen ruokavaliokaan.
Sienet taas ovat mauttomia limaisia löllyjä ja ihan luonnostaankin ellottavan näköisiä. (paitsi kuvatessa :D)

7. Olen hyönteisfoobikko, vain normikärpäset ja sudenkorennot läpäisevät seulan. Tosin jos normikärpäsiä on noin miljoona samassa paikassa niin sitten alkaa sekin jo ällöttämään. En vain kestä ötököitä, menen aivan paniikkiin ja lukkoon, alan parkua ja kiljua. Jos joudun itse jonkin ötökän toimittamaan päiviltä niin joudun pesemään käteni sen jälkeen ja sittenkin hinkaan niitä johonkin housun lahkeisiin tms. kun tuntuu että kädessä on vieläkin sitä ötökkää, vaikka olisin läiskäissyt ötökkää vain lehdellä ja olisin koskenut vain siihen lehteen. Kamalampaa on ottaa käteen paperia ja liiskata/poimia siihen se ötökkä... Hyi, en halua ajatellakaan.

8. Olen vanhemmiten huomannut olevani jonkinasteinen muumiastioiden ystävä. Voisin jopa ostaa muutaman mukin! Tietysti vain suosikkihahmoja, tai ehkä niitä jotka vain muuten miellyttävät värillisesti tms. silmää. Haluaisin vieläkin Muumipapan hattu -maljakon, vaikka meillä ei juuri ikinä ole maljakkoon mitään laitettavaa :D

Olipas taas vaikea keksiä noita juttuja :D Nyt vielä vastaukset kysymyksiin:

Suosikkiväri: violetti
Suosikkieläin: kissa, koira, rotta (ei unohdeta pöllöjä <3)
Suosikkinumero: 7
Suosikki alkoholiton juoma: tee, kokis, maito
Facebook vs. Twitter: naamakirja. twitterin käyttäjäsivun (jonkin julkimon) olen nähnyt ehkä 2 kertaa
Intohimoni: pöllöt/huuhkajat, mässy
Saada vai antaa lahja: pakko varmaan sanoa että saada, kun olen aina niin epävarma omista antamistani lahjoista.. jos huomaa että toinen pitää lahjastani niin sitten olen helpottunut :D
Suosikkikuvio: soikio?
Suosikkiviikonpäivä: lauantai
Suosikkikukka: kaikki violetit, mutta kalla on kaunis, eikä onneksi enää pelkkä hautajaiskukka, daalia on myös soma