Haluaisin ostaa, ostaa, ostaa! Olen huuto.netissä katsellut kaikki ihania koruja yms. ja kysellytkin saisiko monen kohteen huudoista tinkiä.. :D

Ja hiukset! Ne kyllä lähtee, viimeistään veronpalautusrahoilla! Olen vain nyt jämähtänyt yhteen ihanaan luukkiin, mutta en tiedä sopiiko se minulle, koska minulla on aika paljon pyöreämmät kasvot, vaikka ovaalin muotoiset ovatkin.
235382.jpg
Mä olen vain rakastunut. <3 

Mutta ongelma on, että leikkaus, varsinkin noin lyhyeksi MAKSAA ja värjäys siihen päälle maksaa vielä ENEMMÄN. Mutta, olen päättänyt tehdä jotain näille roikkuville lättänöille.

Olen katsellut huuto.netistä ihania korviksia, sitten kun on lyhyet hiukset niin korvikset sopisi hyvin.. Olen löytänyt noin tsiljoona ihanaa korvista <3.

Olen niin täpinöissäni ostohuumasta, että olen ihan kiukkuinen kun vieläkään ei tullut postin lappua, jotta voisin hakea tilaamani kirjat. Noh, onneksi ensi viikolla jo tulevat, kun maksupäiväkin on jo 12. päivä.

Ja oi, miten ihanat mokkanahkaiset vantuut (vaaleanpunaiset), ihanan suklaaruskean neulotun huivin (jossa on ruskea nauha ja rusetti) ja kanervanpunaisen pipon näin uudessa Pirkka -lehdessä! Aaw!

Mutta mutta.. Kun on jo tarpeeksi rahamenoa ennestäänkin.. Mies voi tietysti avustaa jossain kampaajajutussa, on jo melkein hiukan luvannutkin, mutta silti..

Kun rahaa tulee n. 404€ ja menoja on seuraavasti:
- 188,50 vuokraan
- n. 25€ Efexoriin
- 15€ sähköön
- 15€ nettiin
- 17€ kirjoihin
- 22.70 kännykkälasku (3 kuukauden lasku muuten, meikä ei pahemmin soittele..)
- 9-15€ rottien puru, 9€ jos yksi pussi, 15€ jos saa 2 pussia
- 10.00€ kasvorasvaan
- 50.00€ bussikorttiin, jos ostan, koska nythän ei ole koulua, joten en oikeastaan tarvitse. Tulee melkein halvemmaksi mennä silloin tällöin ihan normihinnalla.

Jos lasken rottien purut 10€ ja jätän bussikortin pois jää rahaa n. 100€, bussikortin kanssa siis vähemmän. ja jos puruja saa 2 säkkiä 15€ niin sitten siitäkin muutama euro pois..

Joten.. Huh huh. JA elää pitäisi. JA saada ostettua jotain kivaa..

Yritän nyt muuten olla vähemmällä mässyllä, yritän! Eilen jo olin paljon vähemmällä taas. Mutta tänään tekisi mieli mennä kauppaan kun tuli kaksi 5€ plussaseteliä, ja ajattelin pimittää toisen... eh.. Mutta pitäisi ostaa höyliä tms. karvojen poistoonkin. Argh! Miksi ihminen ei ole jalostanut itseltään tähän mennessä jo karvoja pois? Meillä on vaatteet, hei, dämit!

Ai niin, mies soitti äsken ja sanoi että on pyydetty ensi viikoksi töihin. Kuulemma niin paljon porukkaa pois. Jes. Anteeksi, mutta näin kyllä säästytään riidoilta ainakin. Olin eilen jo vähän närkkinä kun mietin että tässä ollaan sitten 9 päivää kuin paita ja peppu... Noh, ehkä tämä tästä.

Jos vaikka alkaisin taas liikkumaan ulkona enemmän, ellei tuo syysmyrskyily nyt tuosta jää päälle.
Mies puhui aiemmin menevänsä taas hirvimetsälle viikonloppuna, mutta mahtaako siitä tulla mitään moisilla keleillä... Hmm.

Mutta edelleen on ihan ok vaihe päällä, jotenkin tuntuu että jopa ihan maanisen hyvä. Ei tässä nyt enää mitään sellaista kaivattaisi.. No, ehkä tämä on ihan normaalia intoilua, mutta mie vaan otan sen ylireagointina kun olen pitkään ollut down. :)

233885.jpg I`m starting to love fashion!