Ketuttaa. Nuha kiusaa yhä, aamulla oli kurkku kipeä ja korva vihloi. Ihan kuin olisi alkanut alusta taas koko nuha. Voi keles sentään! No, soitin arvauskeskukseen ja sain ajan hoitsulle. Tehtiin crp testi, puhelimessa toinen hoitsu minulle jo kertoi, että jos on yli 10 niin sitten saat ajan lääkärille. No, testi näytti jotain 20. Tämä hoitsupa sanoi että se on ihan normaali lukema ja jos olisi ollut yli 50 niin sitten vasta lekurille.. Just joo. Kaikenlisäksi se ei edes kirjoittanut mulle sairaslomaa, edes täksi päiväksi!! Kiva homma kun olin pois töistä... Tässä sit vaan tyhjänpanttina istutaan räkä poskella ja impataan Nasoliinia niin että aivot lilluu. Kele!


Ei nyt ihan osuva teksti, mutta ajatus ja tunne on oikeet. Ja kuva ainakin just eikä melkeen!

Eilen kävin muuten ekan työpäivän jälkeen nappaamassa Tarjoustalosta itselleni ekasta päivästä selviytymisen kunniaksi tämmöisiä:


Kaksi pöllökuosista keittiöpyyhettä hintaan á 2,49e. Ei paha!

Ai niin, eka päivä meni miten meni, köh :D Saldona kaksi haavaa ja kaksi lohjennutta kynttä sekä yks moka, jonka ansiosta tein 2,5 tuntia turhaa työtä.. Kun ei kukaan honannut kertoa mulle, että ne varaston legot jotka piti hinnoitella, piti hinnoitella niillä jälkeenpäin käsin lisätyillä hinnoilla, eikä niillä printatuilla hinnoilla.. Kirjoitettuun sanaan ei siis todellakaan voi luottaa. Rähmä. Kyllä oli vähän semmonen olo että voi takapuoli! Mutta mistä mä olisin voinut tietää että ne harakanvarpaat on ne oikeat hinnat? Ties mitä oisivat voineet olla, vaikka kilpailijan hintoja... Hmph. Ois pitänyt olla fiksumpi ja kai tajuta kysyä mutta ei niin ei... Noohh...

Ja nyt sitten tää nuha taas kerran! Ei kyl ny mee ihan putkeen. No, seuraava työpäivä olis perjantaina, josko vaikka tästä paranis ton Nasoliinin voimalla joopa joo.


Apteekista sai nenäliinoja kaupanpäälle kun osti suihkeita, osuvaa. Kiitoksia vaan. Vares on ihan oma resepti toipumiseen. :D

Pitäisköhän mun muuten luoda pöllöille oma kategoria ja siis oikeammin, miksi hitossa mulla ei ole jo niille kategoriaa???!! Hmm. Mutta sitten pitäis varmaan jaksaa päivitellä kaikki vanhat postauksetkin pöllöluokkaan. Nyt just ei jaksa.


Ei se hoitsu varmaan retard ollu, mutta blondi se kyllä oli.