Samperin veli! Tekee juttuja mutta sitten ei ole pokkaa tunnustaa suoraan! Se kun silloin sen äidin kännyliittymän sanoi irti, niin nyt äiti on jatkuvasti ollut mun kimpussa, että miksei se toimi ja mikä on ja eikö se muka ollut sun nimellä ja etkö voi soittaa jonnekin ja minä siihen että ei, se oli veljen nimellä ja että mä en voi soittaa yhtään mihinkään ja yritän siinä pinnistellä etten paukauta suoraan että veli perkele sen koko toosan sammutti kun kyllästyi siihen ettette osaa edes koko vempaimia käyttää! Argh!!!! No nyt äiti soitti ja käski  mun soittaa johonkin mihinkälie numeroon (mitä hyödyttää kun koko liittymä ei ole ollut mun nimellä enkä tasan saa sitä uusittua enkä puhelimessa ainakaan uutta avattua?!) ja minä lähetin veljelle viestin että etkö voisi kertoa että lopetit koko liittymän, johon tämä että on sanonut niille että hommaa uuden liittymän mutta jos ei usko niin ei sitten ja ei kuulemma tartte kertoa että hän sen lopetti. Perkeletto, jos kerran menee sotkemaan asioita tollalailla, niin selvittäköön ne kanssa! Mä taas kaiken joudun sompailemaan! Soitin sitten äidille takaisin ja kehitin valheen että kun se känny tarpeeksi kauan kysyy sitä PUK-koodia niin se sulkeutuu itellään koko liittymä, siltä varalta että joku olis varastanut sen.... Joopajoo. Mutta meni täydestä. Nyt mä sitten menen kai ensi viikolla Raumalle ja hommaan äidille uuden liittymän. Pitää samalla kattoa isän känny, koska sekin on taas kuulemma jumissa, gaaddääm! Hitto, kun tekis mieli paukauttaa että veli sen sulki, ja että ei kiinnosta hommailla teille uutta kännykkää kun ette edes osaa niitä käyttää, mutta kun ei voi, kun pitää jotenkin yrittää olla väleissä koska tarvitsen niitä, kirottua! Rahaa, rahaa. Lupasivat lähettää nyt hiukan että pääsen sinne sitten, toivottavasti enemmänkin. Argh.... Hyvähän veljen on olla tuollainen, kun ei enää tarvitse olla missään tekemisissä ja on työpaikka ja oma talous turvattu ja muutenkin... Mutta mä, niin typerää kuin se onkin, tarvitsen vielä rahallisesti vanhuksia. Muutoin ei niin väliksi.. Veetuttaa kaikki!

557638.jpg