Ihan törkeä olo. Hitto että mun tuuri on niin pop!
Eilen alkoi sitten nenähana valua ja on valunut kyllä siitä asti.... Ei muuten mutta alkaa nenä olla aika kärsinyt ja paperi lopussa.
Lisäksi viime yö oli ihan hirveä. Sain jonkun vatsapöpönkin ilmeisesti jostain ja kökin pytyllä väh. puoli tuntia haisten, töristen, hikoillen, täristen ja yökkien. Siis istuin pötöllä ja samaan aikaan yökin. Plus olin kauhuissani. Mulla on ihan lievä paniikki oksentamiseenkin. Uh.
Onneksi se ei ole jatkunut enää, tiedä msitä tuli... Mietin että en kai mä nyt niin hermostunut tuosta hesan keikan peruuntumisesta tai jostain, että olisin saanut samanlaisen paniikkikohtauksen kuin mitä kotona sain yleensä sunnuntaiaamuisin kun viikonlopun kauhut oli yleensä ohi.. Silloin heräsin sängyssä kylmästä hiestä märkänä ja sain suunnata vessaan kun oksetti aivan järkyttävästi. Mutta mitään ei tullut, oli vaan paha olo. Tuo oli vähän samaa... Hmh?

Viime yö tuli siis nukuttua enemmän ja vähemmän huonosti ja koitin nyt päivällä nukkua vähän mutta ei siitä oikein mitään tullut kun nenä vuotaa koko ajan ja kurkkukivun estämiseksi yritän juoda paljon ja se taas meinaa vessakäyntejä viiden minuutin välein... Nukuin jonkun vajaan tunnin ja luulin nukkuneeni kauemmin. Ei se kyllä hirmusti auttanut, silmät on yhä väsykipeät ja pussittavat...
Mies sanoi että olen suloinen kun niiskutan. Ai? Silmät vuotavana nenä punaisena ynnä vuotavana ja suihkussa käymättä. Miehellä on kumma maku. :)

Eilen muuten tiesin tasan, miltä strepsils -mainoksen hahmosta tuntuu kurkun ollessa sirkkelinä.....

1061734.jpg Lohdukkeeksi