Alkoholi vie miestä.... :D Eilen miehen kaverin pirskeissä, jotka olivat oikeastaan tuparit, oli kyllä mielenkiintoista... :D Lisänsä teki vielä meille tuntemattomat espanjalaiset vieraat..
Ihan kivaa oli, booli oli hyvää, mutta en juonut sitä kuin maistiaisen, koska siinä ei sitten maistunut lainkaan alkoholi ja nehän ne on pahimpia.. Ainakin mulle joka ei yleensä juo ikinä. Mulla oli mukana oma siideripullo jonka join puolilleen, siinä minun juomiset. Ja yksi 2 sentin Jekkusnapsi joukolla. Tosin hävettävästi join senkin kahdella kulauksella, kun muut kaatoivat lasin kerralla kitaansa..... Aijai... :D Ja mies oli selvänä kun oli kuskina.
Pitää sanoa että eräällä miehen kaverilla on sitten kyllä kauniit hampaat! Jestas. Just sellainen rivistö jolla hymyillään kauniisti. Kulmahampaat just kivasti terävät ja koko rivistö suora ja valkoinen. Kun itse on tällainen tavallinen tallaaja joka on kärsinyt pienenä kaikki hammasraudat kun on ollut väärä purenta ja jolla vieläkin on kulmahampaat vinossa niin.. Eikä muuten satu mun suusta löytymään luonnostaan valkoisia hampaita, ei... Dääm juu, äiti, kun sallit mun juoda kokista vaikka sisarusten et... Niillä on vaaleat hampaat, mulla ei.... :D Tosin niillä on muutenkin nätit hampaat, varmaan niiden isän peruja.
No sitten kun olen rikas, hankin vähintään kuoret hampaisiin :D Hehee.

Miten mä nyt eksyin pirskeistä puhuessa jauhamaan hampaista? No jaa.. Eipä niistä oikein voi kertoa enempää, ettei paljastu vahingossa :D Yksi nolo hetki on luvassa jollekulle kun saa s-postissa hyvän videon itsestään...

Sitten tähän päivään, miekkonen on metsällä, tänään on viimeinen päivä, tosin viikolla saa vielä metsästää, mutta silloin ei taida päästä. Sitten alkaa kevätkauden kestävä tauko, jolloin annetaan luonnon tuottaa lisää ammuttavaa.....
Odottelen ei_niin_innokkaasti hetkeä kun vaadin miestä taas_kerran tiskaamaan... Joo, tiedän kyllä itse joutuvani siihen puuhaan, argh. Not fear!

Soitin äidille ja kuulin ettei niillä ole tippaakaan rahaa ja pariin päivään ole ollut edes maitoa... Kiva homma. Sisko ei ollut lainannut äidille, vaikka on tasan varmaan saanut rahaa niiltä vaikka kuinkan, ihan niin kuin vanhukset nyt on antanut mullekin. Hitsi, jos olisin saanut isomman tilin nyt niin olisin laittanut niille vähän. Mutta mulla on tili nyt tyhjä ja miehelläkin on vissiin silläviisiin tilanne, että jos ei ostella about mitään niin voidaan selvitä enemmittä tilin miinuksille menoitta... Argh.
Mun piti pyytää miekkoselta rahaa kasvonpesuaineeseenkin, mutta ei taida olla rahnua siihen laitettavaksi. Nassu alkaa vähän hangoitella jo, kun olen puolitoista viikkoa pessyt vähän niin kuin ei-oolla naamaa... No jaa. Meillä sentään on maitoa kaapissa. Hitsi, ois äiti voinut sanoa mulle aiemmin että ei niillä ole rahaa niin olisin kyllä jotenkin voinut irrottaa edes sen verran tilistä tosiaan että edes maitorahat oisin niille antanut... Höh.. Kun mainitsi nyt vasta... Harmittaa vähän.
Niillä olis kai ollut muuten rahaa, mutta kun maksoivat sen isän puolikkaan sakon ja ensi eläkkeestä menee vissiin toinen puoli.. Ei siinä paljoa jää kun maksaa 400 sakkoa ja sama vuokraan ja laskut vielä. Ja kun äiti ei saanut tässä kuussa omaa rahaansa.. Toiv. alkaa nyt ensi kuussa sitten saamaan sitä eläkettään ja isäkin kuulemma alkaa saada toista eläkettä, en tiedä, onkohan se se kansaneläke vai mikä, no, lisä kumminkin. Oonkohan jo näistäkin tänne pälättänyt ennen? No, uusinnassa on voimaa......

Tässä vielä piristeeksi Arashin biisi Tike Tike Kardi