Tuntuu siltä, että on pakko vaihtaa ulkoasu takaisin, tai pirteämpään, en minä nyt voi kevääseen laittaa mustaa pohjaa, vaikka siinä pinkkiä onkin..

Mies on potenut päänsärkyä puolet illasta, voi raukkaa.

Ei siis olla (onneksi) puhuttu mistään tulevaisuus- yms. jutuista.. En olisi minäkään jaksanut.. Toivottavasti ei aloita enää.. Lupasi vielä nousta tuolta sängystä syömään hiukan, mutta mahtaakohan nukkua aamuun asti..?

Tuntuu taas jotenkin siltä, että minulla ei ole elämää ja poukkoilen vain blogista toiseen ja mietin miksei niitä ole JO päivitetty.. Minä päivitän suurinpiirtein miljoona kertaa päivässä, mutta mistä minä sitten puhun, jos minulla ei ole elämää? Öh.

480271.jpg
Miehen ottama kuva ruotsin reissulla. Kuka tietää mikä linna? Itse en ole  ihan varma..

PS. Vaihdoin pohjan Kikin ihanaan pohjaan, keväinen ja miten ihana silmämeikki!

PPS. Lisäsin Lyyriikka -sivulle Queenin kappaleen, en tiedä miksen ole sitä ennemmin sinne muistanut laittaa.. Se on minulle ehkä rakkain kappale maailmassa, se on tunnusmusiikkini.
Lisäsin myös Michael Jacksonin Earth Song -kappaleen, en voi olla tihrustamatta itkua sitä kuunnellessa ja joka kerta kun näen sen videon, en voi kuin antaa kyynelten tulla.