Ainakin just ja just. Mun olis pitänyt mennä jo maanantaina töihin mutta en ole pystynyt. Eilen alkoi illalla pää särkeä ja jatkuu yhä. Kai mun pitää ottaa lisää saikkaria. Tai vaan itteä niskasta kiinni ja mennä sinne töihin. Mä vaan norkoilen täällä. Pitää kohta mennä suihkuun että ehdin pois kotoa kun mies tulee töistä. Se ei tiedä että olen taas ollut pois. :(

Ei mitään kummallista ole tapahtunut, vappukin oli ja meni, mies oli vapun aattona töissä ja minä märehdin kotona, niin kuin kirjoituksista saattaa päätellä.. Sitten levisi kone.. Pasianssia pelatessa ja snookeria katsoessa viikonloppu meni. Dääm juu Ali Carter kun annoit sen O`Sullivanin hermostuttaa itsesi!! 

Kiitos muuten kaikille kommenteista, vastaan niinhin kunhan jaksan. Nyt pää särkee.

En mää olekaan välimallin ihminen, mää olen iso ihminen.

1534448.jpg Tsiikatkaa vaikka tota käsivartta... Voi yäk. Not nice. Ja kämppä on sotkunen, yllätys. Tän piti olla ns. positiivinen kuva, mutta katsokaa nyt! Uh. Oon muuten syöny taas about melkeen vaan suklaata tässä nää muutamat päivät. On menny sillai että parhaimmillani olen syönyt ekan kerran vasta seitsemältä illalla, sitä aiemmin en mitään tai korkeintaan teetä tai salaa suklaata. Ihan kiva joo.

Pitäis jaksaa kertoa yks juttu joka nauratti vappuna mutta en jaksa. Ja susistakin piti kommentoida.

Nääh, laitan vaan sen kuvan uudesta MIEHEN koneesta. On sitten niin selvä homma, MIEHEN kone. Ei mun. MIEHEN. Pitää sit vaan tällai salaa olla. Uskalla muuten ollakaan. Eikä ainakaan kirjoittaa. Etten hakkaa näppäimiä. Tai mitään.

 

1534445.jpg

Tai laita vahingossa päälle tota riivatun kameraa, ettei oma lärvi sinkoile pisin nettiä. En mä niin julma ihminen ole.