Kommenttien kirjoittaminen sallittu taas, ainakin hetken. Riippuu ihan kuka ja mitä sinne kirjoittaa :D

Kun kuitenkin haluan olla jonkinlaisessa vuorovaikutuksessa lukijoiden ja muiden bloggaajien kanssa, niin tuntuu onholta ottaa kommentointimahdollisuus pois.

Viikonloppu tosiaan oli ja meni, ei mitään kummempia. Oleskeilua, pasianssia, Aavikkokenraaleja... :) 

Olen haeskellut työpaikkoja, perjantaina kävin kysymässä muutamissa paikoissa, mm. Kirja-Kissa Antikvariaatissa. Olisi voinut olla ihan kiva homma, tosin eivät kuulemma tarvitse sinne apua. Harmi.
Muutamia paikkoja olen haeskellut myös mollin kautta. Heh, hain aulatyöntekijän paikkaakin, kuuluu mm. puhelinvaihteen hoito hommaan. Jotenkin se on aina kuulostanut eksoottiselta :D Olen outo. Ja yhäkin se kuulostaa kivalta, vaikka luulisi että olen saanut luurista tarpeekseni. No, tuo luureilu on kyllä ihan eri luokkaa kuitenkin.

Siis, haen tosiaan töitä. Minä. Huh. :)
En tiedä kannattaako tästä aiheesta enää kirjoittaa ollenkaan, kun siitä niin iso metakka jo syntyi. Yksi juttu pitää kyllä täsmentää vielä: esim. nyt kun aloitin aikoinaan hommat tuolla puhelinmyynnissä, olin siitä innoissani ja tykkäsin hommasta. Tykkään kai vieläkin. En siis kokonaan tarkoita kammoksuvani työn ajatusta.
Tiimareissa ja Vapaa Valinnoissa ollessani pidin niistä hommista. Kyllä minä työtä teen, kun sitä annetaan. Ihmisten kanssa oli kiva jutella. Asiakaspalvelu on mukavaa. Pärjään kyllä oikein mainiosti laiskotellenkin, mutta myös samalla pidän työnteosta, kyllä tähän oleiluu tosiaan myös kyllästyy! Ei minulla aina ole ollut tällaisia masennus/paniikki/ahdistusjuttuja. Rauman aikaankin kävin mielelläni töissä. Eli kokonaan tämä töistä poisjääminen ei ole jonkun laiskuuden tai viitsimättömyyden syytä. On siinä muutakin.

Noh, se siitä aiheesta, toivottavasti tätä nyt ei taas tulkita jotenkin kummallisesti eikä blogini tukkeudu miljardeista kommenteista.

Jonkinlainen rauha, jooko?

344830.jpg Mä haluan silti yhä sen pöllötatuoinnin :D


EDIT. Eiliseen musiikkiin liittyen vielä tällainen kappale, joka tosin ei sovi vuodenaikaan.. Tämä vain on niin upea kappale, itse olen ihan lumoissani kun lumisena suomen talvena tätä kuuntelen. Ja tämä muistuttaa talvesta ihanasti, varsinkin nyt kun on tukahduttavan kuumaa. Ei sillä että valittaisin :)

 

Rhapsody Of fire - Rage of the winter