Uusi VR:n makuuvaunu <3


Kuka osaa tehdä tämmösen mulle?


Ja ei kun simpukoita keräämään! <3


Tämmösen saa kanssa tehdä heti mulle joka vaan pystyy..


Tämä pikkiriikkinen kuva esittää neulatyynyä. Vähän julma idea, mutta hei, mikä sopis mulle paremmin verhojen ompeluavuksi kuin pöllöhahmoinen neulatyyny!


Tämmönen veska jos jossain kaupassa eteen tulis, niin..!


Onneksi esim. taitavat voi tehdä itselleen tällaiset!


Ei kiitos puutarhatontuille, mutta puutarhapöllöt, tänne!!


No hei kaikki mulle tästä setistä - tsekatkaa nuo kengät!! Ja neule, isompi kuva seuraavana.. :


Ei tässä mikään iso työ ole, eihän? Siis jokuhan tän mulle neuloo ihan suitsait? Jooko? Pliis?


Ainakin toivoa on, sillä Pähkinänkuoressa -blogia pitää yks perin taitava immeinen.. Voe apua!

Kaikki kuvat on netistä bongailtuja, näitä tulee aina itselle jostain syystä säilöttyä.. ;)