Kyllä, luit oikein. X) That`s who I am, really. Paitsi että se norsun kärsä olisi ollut kiva, mutta liika on liikaa...

Käytiin miehen kanssa tänään kävellen kirjastossa, vau! :) Nappailin pari Utriota mukaan pakollisen nukkekotiaiheisen kirjan lisäksi sekä pari kirjaa venäjän historiasta! Aivan. Minä, siis minä, aion vapaaehtoisesti avata kirjan, joka käsittelee (venäjän!) historiaa. Mutta tämän teen vain nukkiksen tähden. Suunnittelen tulevaa projektia (projektinimeltään sitten_joskus_kun_minulla_on_varaa_ja_taitoa_niin!) nukkikseen, joka vaatinee perehtymistä Aleksanteri toisen valtakauteen, tai ainaskin luultavasti jonnekin sinne main. Vuosia 1855-1881 siis. Mutta ehkä hieman myöhempääkin.
Mutta saattaa olla että ei siitä tulekaan mitään, onpahan kummiskin tutkittu :) Pääidea kuitenkin pysyy ja sen toteutan joskus, mutta aikakausi saattaa vaihtua.

Eipä sitten mainittavasti mitään muuta kummempaa. Joulukuu on about just käsillä ja oottelen että pääsen availemaan luukkuja... :D

Ai niin, te varmaan mietitte että mitä se horisi otsikossa ja alun kirjoituksissa? No tätä:
1093174.jpg

Siinä on minä joka koostuu seuraavista osista:
* afrikkalaisen villikoiran korvat (ne elukat on sitten suloisia!)
* siperian tiikerin tassut (rakkaus)
* karvaisen ravun jalat (no mää oon rapu ja munkin jalat on karvaset....)
* kalifornian kondorin siivet (kun ei kotkan siipiä ollut)
* pohjoismaisen rotan häntä (rattus rakkaus)

Jos tahtoo tehdä omanlaisensa otuksen niin ponkaiseepi tänne.