Mies kävi päivällä kaupungilla, lähinnä ostamassa paukkuja, kun suunnittelevat sorsastusreissua ja piti hakea lyijyttömiä paukkuja.. Kotiin tullessaan mies virnuili ja sanoi käyneensä shoppailemassa. Minä epäluuloisena että mitä se nyt on ostanut (kymmenen kassia paukkuja, aseen, mitämitä?) ja sitten huomasin miehen kassin.. Hemtex! Loistavaa! Mies oli käynyt ostamassa sänkyyn vähän uutta. :D(joojoo XD)
840033.jpg
Kiitos sille että miehellä on hyvä maku aika usein! Ihanat! Toinen puoli tuota puuaihetta ja toinen raitaa. Aivan upeat! <3
Vihreästä on muodostumassa yksi mieliväreistäni.

Mutta syy miksi minulla on jalat kipeät... No työt... Olin taas kakkoskerroksessa, siellä missä Hanna Partasen ei tarvitsisi tolkuttaa kuinka 10 000 askelta päivässä on minimi.... Huh huh! Ja viiminen puoli tuntia sitten aika haipakkata kun tulee liki 2000 takkia mille pitäs JUST TASAN HETI NYT!!!!! löytää paikka kun niitä tulee LIUKUHIHNALTA TÄÄLTÄ ALHAALTA NYT SITTEN!!!!.
Mutta jalkasärky mieluummin kuin paha olo ja huippaus(!!), nimittäin matkalla töihin alkoi huipata ja etoa.. Ja töissä... Kuuma, muovin haju, jalkojen alla vilkkuvat ihmiset ja vaatteet kiskoilla (huimausta!!! (siellähän on siis ne rautaiset "lattiat", näkyy alakertaan läpi)) yökyök.. Mulla oli niin paha olo siinä pari tuntia, että olin lähteä kotiin! Itketti! Kamalaa.. Onneksi tasaantui pikkuhiljaa ja nyt on enää vain pää hiukan epämääräinen.. Samperin Efexor, minä kyllä...! Argh! Lähetin miehellekin parkuviestin että on ihan hirveä olo...
Mutta onneksi siis se meni hiukan ohi ja sain oltua koko päivän! Kiitos sille. Huomenna ei varmaan ole enää sellaista, kun tänään jo sain sen efen ja huomenna taas aamusella. Alkaa menemään taas normisti. Huh! Kiitos sille.

Mutta nyt on tosiaan jalat niin kipeät (onkohan pitkä viikonloppu sittenkään hyvä?) että menen lukemaan sänkyyn..

557636.jpg