Mies sanoi joskus viikko sitten, että hän on hommannut minulle jo etukäteissyntymäpäivälahjan.. Olen siitä asti miettinyt mikä ihme se olisi ja välillä inttänyt asiasta :D
Eilen miehellä oli vapaapäivä. Sanoi minulle, että soita heti kun pääset töistä, älä lähde Hansasta mihinkään. Olin ihan täpinöissäni ja hoomoilasena.
No, soitin sitten iltapäivällä miehelle ja hän saapui Turkuun. (Louhen parkkihalliin, mistä ei valitettavasti löytynyt suuria summia rahaa)
Mies nappasi minut käsipuoleen ja marssitti takaisin sisälle Hansaan, seikkailimme hetken kun emme tienneet missä Stockan kolmas kerros on (oikeasti, en ole tiennyt että sellainen edes on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Olin ihan hoomoilasena, mutta tunne uskomatonta kyllä pystyi voimistumaan, kun mies johdatti minut silmälasiliikkeeseen!!! Sanoi optikolle että meillä on aika varattuna kiitos. Minä olin ihan järkyttynyt ja yllättynyt ja täysin pihalla. Siinä sitten minulle alettiin tyrkyttää jos jonkinmoista kehystä, ennen näöntarkastusta, ja vilahteli ties minkälaiset pokat päässä, merkkiä jos kuinka hienoa ja jopa sellaiset kehykset jotka olivat musta/neonvihreät. Hauskat :D Mutta minä viehdyin heti yhteen kehysmalliin, eikä sen jälkeen ollut muilla mitään mahdollisuutta... :)
Näön tarkastuskin suoritettiin ja oikea silmä on (muistaakseni) 3.25 ja vasen 1.75, ennen se oli 2.75, mutta nyt lähti yksi aste (??) pois ja laitettiin jotain taittoa tai jotain. Ei ollut muuttunut juuri mihinkään näkö, vaikka viimeksi olin näöntarkastuksessa kymmenen vuotta sitten ja siltä ajalta ovat glasinikin.
Lasit tulivat aika hintaviksi, siihen hintaan olisi sopinut kyllä saada vaikka aurinkolasit kaupanpäälle, mutta ei ollut sellaista tarjousta siinä hetkellä valitettavasti. Mukava oli tämä öö. optikkonainen, antoi stockan kantisalenkin, vaikkei meillä ole korttiakaan :) Muutenkin mukava nainen.
Liikkeestä ulos tullessa olin niin onnellinen ja sekaisin ja hiukan syyllisyydentuntoinen ja ties mitä, ihan liikaa nuo lasit!!! Meinaisin purskahtaa ihan itkuun keskellä stockan liukiportaita. Olin kuulemma suloisen punainen. Varmaan enemmänkin tomaatti :D Harjoittelin ilmeisesti sointumaan yhteen tulevien kehysteni kanssa.....

Mutta. Tässä nämä uudet namut. ProDesing Denmark. Kuvat merkin sivuilta.

1245252263_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1245252271_img-d41d8cd98f00b204e9800998e      1245252277_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tämmöiset. Ihanat. <3 Kiitos Kulti!!!! Olen niin hirvittävän kiitollinen!!!! Argh tämä on ihan kamalaa!!! :D <3