Mies halusi päivällä (vapaapäivä) tuhlata ja menimme (huih!) Tarjoustaloon :D
Kamalaa tuhlausta siellä... Mies osti itselleen paidan, 7e ja minä sain uutta ripsiväriä, vihdoinkin! 11,90e tai jtn. :)

Luulin että miehellä on tällä viikolla yövuoro, olisi pitänytkin olla, mutta oli vaihtanut jonkun toisen kanssa vuoroja, joten päivässä mennään.

Tänään saivat ensimmäiset lomautettavat tietää lomautuksestaan, mies ei onneksi ollut ensimmäisten joukossa. Mutta tulossa se siis on. Huoh.

Sunnuntaina on pakollinen sukulaisvierailu, siskon tyttären rippijuhlat. Saas näkyä onko veli siellä morsiammineen...

Appiukko törttöili taas sunnuntaina, siitä voin kirjoittaa lisää vaikka huomenna. Argh että se ukko on sitten tyhmä!

Minun lehdenjakoni tyssäsi ennen kuin alkoikaan. Soitin tänään sinne ja sanoin, että kun ei kunnon vehkeitä tule, niin nou can do. Sanoin että minulle luvattiin torstaina jakokärryt että saisin sunnuntaihin mennessä jaon tehtyä. Mies puhelimessa oli ihan äimänä, notta kuka minulle on kärryn luvannut, kun ei heillä ole sellaisia vapaana.... Justiinsa juu. Sanoin että kiittiriitti kun kaikki kestää ja mikään ei järjesty. Revin sopparit ja muut paperit, onneksi en ehtinyt vielä lähettää mitään takaisin...

Notta sellaista. Mutta mies inisee tuolla että pitäisi mennä sänkyyn nukkumaan (hemmetti kun ihminen ei itse saa päättää valveillaoloajastaan!!) ja mulla palaa hermo siihen kitinään :D Kai mä sitten tästä kohta menen, olen kiusallanikin vielä hetken... :D

 Uusi ripsarini :D