Posti tuli aamulla jo ennen kymmentä. Silloin minulle ei tullut kuin yksi kuori.
Päivällä, yhden jälkeen postiluukku kolahti jälleen; minulle kuori! Joku oli ilmeisesti saanut minun postini ja onneksi tuli tuomaan sen oikeaan osoitteeseen, nimittäin sieltä paljastui tällaista:
844527.jpg
Suloinen :)
844528.jpg
Laukun sisällä oli solmittavat nauhat, että sen saa kiinni, sekä pieni tasku, jossa oli seuraavan kuvan suloinen ompelumerkki(sanat taas hukassa).
844530.jpg
Kortissa on kuva upeasta autosta!

Näillä voimin lähdin pirteänä töihin! Kiitos kovasti Kassi-Alma! :) <3 Voitin siis tuon laukun taannoisessa Kassi-Alman blogin arvonnassa.

Töissä olin ensin hiukan nyreissäni, sain pientä noottia maanantaisesta, oli kuulemma mennyt pari vaatesettiä miten sattuu ja niitä oli sitten joku muu joutunut uudelleen laittamaan. Noh, selitin vain, että olin maanantaina kipeä (himputti, olisko sittenkin pitänyt vaan sillon lähteä kotiin?). Eniten harmittaa, että tuommoinen huomautus tulee sellaiselta ihmiseltä, jota en ole ennen edes nähnyt! Ei kyseisen alueen vastaavalta tms, jona pidän yhtä naista, olen saanut käsityksen että hän on pomo. Noh... Yritin olla tänään oikein huolellinen.

Tiedättekö muuten, kuinka monta farkkua keskimäärin riisun muoveista tunnissa? Minä tiedän nyt, otin aikaa.. :D 720 farkkua. Kyllä. Tänään riisuin niitä noin kahden tunnin ajan, eli farkkua on tullut nähtyä. :D Niistä vaatteista, joita ylhäällä siirtelen kiskoilla, en lukumäärää tiedä. Veikkaisin 1000-1500 kappaletta per päivä....? Luulisi että kyllästyisi vaatteisiin, mutta jopas vain näin tänäänkin muutaman ihanan kappaleen, jotka olisin ottanut mieluusti palkan tilalle itselleni.... :P

Nyt teetä, lepoa... Vielä yksi työpäivä ja sitten taas pitkä vapaa!

290695.jpg