Mulla on jotain kykyjä, ihan selvästi. Viime kerralla kun innostuin Kristianista (johon en ollut saanut otetta muina kertoina), hän tippui. Nyt, kun innostuin Kristiinasta, jota olen inhonnut alusta asti
(veti tosihyvin tänään) 482136.jpg hän tippui.
Mieskin, joka ei hirveästi ole ollut kiinnostunut, oli ihan hoomoilasena, kun Kristiina veti niin hyvin ja oli närkki kun Anna pääsi jatkoon :D
No, nyt on hyvä kaksikko tiedossa. Ja ekstraohjelma torstaina ja perjantaina vasta finaali. :)

Nyt on aika mennä petiin, mies oli ihan ihana tänään ja toi minulle sipsipussin, ihanaa, saan lukea ja nauttia (yritän nauttia enkä ahmia) suolaisia sipsejä.. aah.. :p

Huomenna työkkäriin varaamaan aikaa, sillä tänään tuli postissa koulun lippuset. Posti muuten tuli vasta viideltä?! Olemme tottuneet sellaiseen kahden ja kolmen väliseen postiin, mikäköhän nyt oli, hyvä keli ja kaikki.. Ennen kotona asuessa posti tuli aina ennen yhtätoista aamulla.. :D

Tuosta lippusesta vielä, taitaa mennä niin, että sen perusteella nykyinen mummutyökkistätini ei anna minun nauttia oikeudesta työharjoitteluun, katsotaan saanko mitään irti työkkäristä enää, edes kuntouttavaa työtoimintaa.. Kun kuulemma siis olen jo noina aiempina kertoina ollut "luvatta" harjoitteluissa, että edellinen tätini (paljon kivempi) oli liian lepsusti hoitanut asiat ja etc... Hmm. Eniveis, saa nähdä..

Nauratti yksi päivä, kohta olen jo 25 (ok 2 vuotta vielä) ja saan taas työttömyystukea, nyt en sitä saa siis, mutta silloin pitäisi alkaa tippua, jos olen työtön. Hähää kaikki tädit, money is on the way!

482137.jpg Goes tu shipsipushi ->

Ps. Selkä on ihan krampissa kun olen nukkekoteillut niin hirmusti tänään.. :D Huomenna pitää laittaa kuvapostia tuonne nukkisblogiin, tämän päiväisen lisäksi.

Pps. Äiti alkaa taas (kiitos!) saada Kelan tukea ensi kuussa. Olivat käyneet työkkärissä ja nyt täytyy vain enää täytellä lappuja ja homma on selviö. Loistavaa, nyt ollaan oltu pulassa, kun itsellä ei ole ollut rahaa ja vanhuksilla ei ole ollut rahaa... Ei saisi siis tietenkään luottaa, että sieltä sitä tulee, mutta on se taka-apu aina hyvä olla olemassa.