... pari päivää kypsytellyt ajatuksia mielessäni, ehkä jaan ne kanssanne piakkoin, mutta sitä ennen muutama muu viisaus, joka ainakin minusta on oikein:

* Jos maltat mielesi ja odotat tarpeeksi pitkään, mitään ei tapahdu
* Kissat ja naiset tekevät mitä tahtovat
* Minun kuntoiluni rajoittuu nukkumiseen ja lepäilyyn
* Työ kiehtoo minua... voisin katsella sitä tuntikausia
* Aamiaista naukuvassa kissassa ei ole torkkunappia (tällainen kissa olisi tarpeellinen)
* Nukuin pommiin ja myöhästyin nokosilta
* Kun kuntoilunhalu iskee, menen makuulle ja odotan, kunnes se menee ohi
* Ei kissa ole laiska vaan mukavuudenhaluinen (olen ollut entisessä elämässäni kissa)
* Kissat ovat älykkäämpiä kuin koirat: koetapa saada kahdeksan kissaa vetämään rekeä hangessa
* Puolet ajasta nukun ja puolet ajasta unelmoin: on voimien tuhlausta tehdä niitä yhtäaikaa
* On helpompi antaa anteeksi, kun ollaan tasoissa
* Työ palkitsee tulevaisuudessa... ...laiskottelu palkitsee heti
* Siro asento kätkee muhkeimmatkin muodot (alan heti harjoitella)
* Joka viimeksi nauraa, se hitaimmin ajattelee (siispä on hyvä räkättää aina tilaisuuden tullen)
* Jos kaikki tuntuu sujuvan hyvin, sinulta on jäänyt jotain huomaamatta (pessimistin (minun) motto)
* Kissat eivät ole sotkuisia, ne ovat suurpiirteisiä (minä myös)
* Anna anteeksi vihollisillesi... ... mutta muista heidän nimensä!
* Helpoin tapa noudattaa periaatteitaan on lieventää niitä
* Etsin ruokaa, siis olen olemassa (ruoka aka mässy)
* Vika ei ole minun asenteessani, vaan sinun ymmärryksessäsi (kyllä!)
* Jos vahtii jääkaappia tarpeeksi kauan, joku tulee hakemaan sieltä syötävää
* Minä en nouse ylös jollei ruokakupissani ole ruokaa (mässykaapissani mässyä)

Nämä viisaudet tarjosi
Kissan viikset! -kirja.

231766.jpg 211883.jpg  233888.jpg