Ollaan sitten olla nökötetty tiiviisti sisätiloissa. Mun ei olisi tarvinnut, mutta enpä vaan ole nokkaani ulos laittanut, kitissyt vain kotona... :D

Sunnuntaina käytiin siis jouluruokaostoksilla ja hakemassa lahjoja.
Mies oli silloin jo ihan finaalissa, kipeänä. Sitä se on ollut tähän asti ja edelleen. Pohtii tässä että jaksaako mennä huomenna illalla töihin vai ei. Jos on kuumetta aamusella niin ei tietenkään mene.
Mies on siis kipuilun takia ollut kotona ja minä sitten kompannut mukana... Väsännyt sitä ja vähän tätä, lukenut ja kitunut mässyn puutteessa. Nyppinyt säärikarvoja pinseteillä... :D Ihan terve joulu meillä, hei tonttu-ukot hyppikää... Joo.

Tänään kävi miehen äiti kahvilla ja sitten lähdettiin yhdessä miehen tädille ja poikettiin vielä miehen pappaa katsomassa vanhainkodissa.
Sieltä tullessa mietittiin että mennäänkö leffaan, mies sitä Tali-Ihantalaa tahtoisi katsomaan. Ja saatiin liput lahjaksi apen exältä. Mentiinkin Turkkuseen asti, mutta oli loppuunmyyty. Meillä ei siis ollut mitään valmiita paikkalippuja, olisi tietty kannattanut soittaa ja kysyä ensin onko paikkoja ja varata ne. Nooh..

Raumalla ei käyty, kun mies kerran oli kipeä. Tänään olisin halunnut mennä, mutta... Tosin tais tuokin reissu jo olla tarpeeksi mikä tehtiin, kun mies sammui tuonne sänkyyn jo siitä.
Poikettiin vielä mäkkäriin ja minäkin sain joulun kunniaksi tuplajuustoaterian ja voi pojjaat kun oli hyvää! :D

Nyt on mullakin semmonen olo, että tekis mieli mennä pehkuihin. Mutta ei sitä sitten kummiskaan saa koko yötä nukuttua.
Nykyään on rytmi yleensä ollut se että valvon ties minne ja nukun sitten pitkään.. Ja nyt olen vielä miehen seurana koisinut päiväuniakin... Eh heh.

Olen ollut kyllä tylsistynyt tässä nämä päivät. Oma vika, olisinhan minä voinut mennä vaikka kävelemään, mutta kun kelikin on tuommoinen niin ei sitä huvittanut.. Kuvatakin on turha, kyllä kaikki nyt näkee ihan tarpeeksi tätä surkeutta muutenkin.

Tulen taas kaheliksi jos mies on vielä loppuviikon saikkarilla... Kun se on nyt jo ollut kotona eikä mulla ole ollut hetkeäkään omaa rauhaa... Ja sitten vielä sillä on ensi viikolla ma ja ti vapaata ja seuraavalla viikolla pekkasviikko... Apuaarrrggh! :D

Perjantaina pitäisi näillä näkymin Katjan tulla meille yöksi, jos ei pelkää nuhapöpöä ja sitten mennään yhdessä lauantaina Hesaan, jossa minulla on lehtihaastattelu koulukiusaamisesta (paitsi että olen varma että olen flunssassa viimeistään lauantaiaamulla ja kaikenlisäksi mulla alkaa naistenvaivat just sillon.....) ja kierrellään siellä sitten muuten hiukan... :)
Ja sunnuntaina toivon mukaan mennään vihdoin Raumalle ja saan sieltä suklaakonvehtirasioita ja pääsen viettämään kunnon joulua... :D Mie miehelle rutisin aattona, että mikä joulu se on, kun ei ole suklaata, ei yhtään konvehtia?! ja mies totesi, että eikös se sitten passaa niin, kun joka muu päivä vuodesta sitä suklaata on, että jouluna sitten ei olis.... PAHHAH! :D

Mulla alkaa tosin tuo takki todella kinnata epämiellyttävästi.. Tulis ees pakkasta niin voisin laittaa pitkän kaulaliinani siihen eteen niin ei näkyis nappien kinnaus... :D
Desthea jo puheli kevätjumppien alusta, tulis kyllä tarpeeseen, huh huh.. Jos vaan saan verskat jostain..

Mun kengät on muuten vähän kaput. Tai toinen kenkä. Siinä on pohjassa reikä, josta oli yks päivä mennyt kivi sisään ja siellä se helisi joka askeleella ihanasti.. Siis siellä sisällä... Mies onki sitä pois ja siinä häsäkässä se reikä vaan isoni ja nyt se tarttis jollain konstilla liimata kiinni tai jotain... Paljonkohan suutari mahtaa moisesta verottaa.. Koko pohja varmaan uusiksi.. ja korkolaput molempiin... Uh huh.

Mutmut.. Ei kaiketi tässä sitten mitään muuta maristavaa enää olekaan, joten poistun harkitsemaan sänkyyn menoa.

1153274.jpg