Pitäskö sitä painua pehkuihin? Olen tässä viimeiset kaksi päivää nukkunut päivät ja valvonut sitten myöhään. Ollaan katsottu mm. snookeria, mm -kisat menossa Englannissa. Nyt mies on jossain huinimassa Naantalissa ja snookerkin taisi loppua. Tiedä tulisko vielä myöhemminkin...
Niin, meillä oli ensin 2 viikkoa ilmaiseksi siis tuo kanavapaketti ja nyt mies (ylläripylläri..) tilasi sen kahdeksi kuukaudeksi yhden hinnalla ja ilman asennusmaksua, eli 2 kk 19,90. Sen jälkeen se jatkuu, jos haluaa. :D
Ei hitto, sieltähän tulis Digiviihde -kanavalta aikuisten ohjelmaa! Dämmit, mitä mä täs enää koneella olen?! Pojat, nyt nukkumaan, tää ei sovi pienille... :D
No ei.

Nuha vaivaa, ei kunnon kuumetta, itseasiassa tänään (okei, eilen eli la, nythän on jo su) oli jo alilämpöä, thänks vaan äippä, jolta sen olen perinyt.

Lainailin taas vanhuksille 20e, kun niillä ei ole rahaa. Kuka arvaa miksi? *huoh* No ei sitä oo mullakaan. Ei ainaskaan kauan. Ja ensi kuussa en saa palkkaa lainkaan....

Huomenna pitäs kai mennä hakemaan Naantalista häkkivaraston kamoja pois apen luota. Ei kiinnostais, varsinkaan kun niillä on taas vaihteeksi riitaa miehen kanssa.

Mies on ensi viikon iltavuorossa, sillä on vapun aattokin töitä! Se siitä vapun vietosta. :D No, ehkä menen sen mukaan yöksi ajoon.

Oon päivitellyt Fidelin ja Castron sivua, siellä on uusia kuvia ja videoita. Taso on alta riman, mutta so what.... :D

Käy kurkkaas!
1502023.jpg
Peek a Boo!