Mies kysyi että mitä jos joku tulee meille, mitä  mä sanon että noi on?
No just sitä mitä ne on..

Siis mun nukkekotijutut.. Yritin selittää että miehetkin väsää kaikkea pienoislennokkeja ja -laivoja ja vanhoja pikkuautoja tms..

Ja illalla se vielä sanoi, että mä vietän liikaa aikaa noiden kanssa.. Mä sanoin, että niin sinäkin kaikkien aseittesi ja autosi kanssa... Mutta mies tekee jotain Hyödyllistä. Ahaa.

No, onko sitten parempi ettää norkoilen vaan ja odottelen että koskas herra saapuupi autoa laittamasta ("menee vielä hetki tässä" = noin kolme tuntia ainakin, yleensä) tai ampumaradalta tai kavereiden luota?
216923.jpg

Siis ei siinä mitään käyköön kavereilla, jos sellaisia on, tottakai! Mutta... :(

Eniveis, sain olohuone/makkarin "valmiiksi", laskelmani pettivät ja bambutabletin laudat ei riittäneet koko lattiaan, täytyy joko ostaa toinen tabletti tai keksiä siihen jotain päälle.. Varmaan ostan tabletin.. Jos löydän.

219029.jpg tosin se koti on yhteinen, mutta pointti selvä?

Ps. Ja EIKÄ! Onko mun kävijälaskuri taas tiltannut? No, muistiin, että kävijöitä on ollut ainaskin 10600, muistaakseni.