... 1095540.jpg
Oon suorastaan ekstaasissa! Kiitoskiitos täältäkin kautta Desthealle ihan todella isosti paljon! :) :) :) Olen täällä hipelöinyt onnessani koko illan näitä kaikkia ihanuuksia.. :P

Laitan kohta isonmegapostauksen nukkispuolelle mutta pakko oli tulla tännekin pari kuvaa laittamaan:

1095531.jpg
Desthean ihanat itse tehdyt korvakorut. Ihailin näitä jo aikanaan Myllyssä kun ekaa kertaa nähtiin siellä. Kirjoitinkin siitä tänne. Mallailin jo ylle ja sopii oikein erinomaisesti! <3

Ja sitten Desthean minulle kokoamasta materiaalipussista tällaiset löydöt joihin ihastuin:
1095532.jpg
Hirvinappeja!! <3 Mieskin tulee tykkäämään, ei epäilystä. Ehkä laitetaan nämä sille takkiin tai johonkin. :) Ollaan miehen kanssa kuolailtu uusia hirvipyyhkeitä joita nyt on joka kaupassa ja kaikkea muuta hirvikamaa.. Rupeaa mullakin olemaan jo ehkä liian monta eläinlajia joihin olen rakastunut... :D

Desthea siis lupaili minulle materiaalia nukkikseen ja kävi pikaiseltaan heittämässä minulle pussin omien touhujensa lomassa tuolla ehtoosella. Tulet kyllä pian teelle, sen olen totisesti velkaa! Tai oikeestaan muutaman teelitran.. Litroja :D

Mies saa huomenna hiukan normaalia isomman tilin, mutta ei tässä oikein tiedä että itkiskö vai nauraisko, kun 840 euroa meni laskuihin jo tänään kun laittoi ennakkoon maksuja.. Jää siitä 50 elämiseen. Wohoo. Aika kallista.

1095557.jpg