Joskus toisten kirjoituksia lukiessa tulee sellainen olo, että mitä minä valitan, mikä minulla muka on huonosti? En ole taipuvainen yrittämään itsemurhaa, en edes ajattele moista vakavalla mielellä, vaikka myönnän kyllä että joskus sellainen on välähtänyt mielessä. En kuitenkaan usko että todella pystyisin sen tekemään.
Minulla ei ole vaikeuksia nukahtaa, enkä näe mitään riivaavia unia (tosin viimeisen viikon olen nähnyt mitä kummallisempia unia, jotka vaivaavat minua pitkin päivää, ne ovat eräänlaisia selkounia, tiedän unessa että olen nähnyt sen aiemminkin, tai ainakin että nyt olen sotkenut tuon ja tuon ennen nähdyn unen tähän uneen..)

Minä vain olen tällainen. Välillä ihan ok, välillä on paska olo. En jotenkin osaa suhteuttaa itseäni tänne muiden joukkoon. Olen jotenkin niin ilman mitään vakavia oireita..? En ole siinä kunnossa että haluaisin hoitoon, enkä usko kenenkään muunkaan sitä ajattelevan. Eli mikä sitten on?

Joskus mietin, että olenko vain laiska?

Mutta miksi silloin kaikki lääkärit yms. ottaisivat minut vakavasti, miksi syön lääkkeitä, miksi?

Okei, en voi sanoa että olisin ilman mitään oireita (syömishäiriö, paniikkihäiriö..), mutta...

En tiedä.

219212.jpg