Prkleen mainokset, mää sanon! Mullehan ei nyt tullut sieltä sitä jakolaukkua, kun niillä on kuulemma niistä justiin pulaa. No, en tiedä oisko siitä ollut apuakaan.

Minä otin nyt sitten oman ns. urheilukassini (sellaisen mallinen, mutta on vaan mainoskassi) ja ajattelin että sillä saan sitten kerralla kaikki mainokset. Paskit! Suhteellisen pieni pino niitä mainoksia, mutta painoa, voi jestas, sitä oli! No eihän siitä tullut mitään, kun en jaksanut kantaa mokomaa painoa. Päätin sitten ottaa pyörän, vaikka ulkona tuprutti lunta ja varmaan olisi enemmän kiskomista se pyörän kanssa touhuaminen, mutta ajattelin että siten saan sitten kuitenkin kaikki mainokset kerralla mukaan. No, otin pyörän ja nostin (huh) kassin tarakalle. Sidoin kiinni lonkeroilla. Paskit! Jollei pyörän etupää noussut ylös, niin sitten se kassi tippui jommalle kummalle puolelle takapyörää.... Voi että meinasi hihat palaa. Yli tunnin minä vehtasin pelkästään näiden aloitushommien kanssa! Siinä ajassa olisin normaalityössä saanut jo sen 8 euroa, jonka tästä reissusta olisin netonnut, varmaan vielä pienemmällä vaivalla, hikoilulla ja teutaroinnilla. Minä heitin mainokset rappukäytävään ja tulin kotia ja painuin suihkuun. Ai että ottaa päähän!! Paska kun ei tuommoista hommaa pysty hoitamaan! Mies rauhoitteli että eipä se sinun vika ole, jossei ole kunnon välineitä (kunnon vanhanajan jakolaukkua takatarakalle) ja ei moisen rahan takia tarvitse kiusata itteään. Mutta harmittaa! Oisin edes nyt saanut sen riivatun 8 euroa. Olen koettanut saada nyt sieltä toimistolta kiinni jotakuta että sanoisin ettei tästä tule mitään, voin koettaa vielä ensi kerralla, jos laittavat minulle sellaisen kärryn. Vaikka typeräksi sitä itsensä sellaisen kanssa kyllä tuntee.
Sanoivat sieltä jo aiemmin (kun kyselin missä luvattu jakolaukku on) että laita pulkkaan ja vedä perässä mainokset... Pulkkaan??!! Kyllä firman kuuluu hoitaa kunnon vehkeet. Ja mistä minä pulkan saan? Ei ole naapureilla muksuja enkä kyllä ala ostamaan pulkkaa tätä varten. Pah!

Selkäkin tuli kipeäksi tuosta tappelusta jo.

Samperi että harmittaa! Tirautin itkutkin tuossa jo, kun ei edes mainostenjakoon ihminen näytä pystyvän. Mutta en kyllä ala tuollaista tappelua. Kestää kaksi tuntia edes päästä jakoalueelle, joka on kilsan päässä. Juuei.

Hemskutti!!!!!!!!!!!!!!!

EDIT:
Sain sieltä jonkun kiinni ja kuulemma on ollut heillä ongelmia muutenkin esim. justiinsa mainosten jakelun kanssa (siis että jakajat eivät ole ajoissa saaneet mainoksia jaettavaksi) ja jakoaikaa on jatkettu sunnuntaihin. Ei mulle oo kerrottu. -_- Lupasin nyt odotella sen aikaa, että josko tuo tyyppi saa sen minun mainostentuojan kiinni, jotta se toisi mulle sen kärryn. Niin ehkä sitten voisin koettaa jakaa ne mainokset. Vaikka lauantaina. Huoh. Katellaan nyt.