Joopa. On tässä jo ollut eksitementtiä tälle viikkoa ja vielä yksi kokemus jäljellä. Nimittäin työhaastatteluista puhun.


Turun Kelan seinää... ohikulkumatkalla.

Keskiviikkona oli Turun työkkärissä se Cityworkin ja K-kauppajutun haastattelu. Oletin että siellä on varmaan just se työkkärin ihminen ja se cityworkin ihminen... No... Minut ohjattiin huoneeseen jossa oli oikein raati miehiä.. Vähänkö nousi verenpaine korkealle, enkä ollenkaan tiedä miten koko haastis meni... Siellä oli ne ihmiset jotka luulinkin, työkkärin täti ja cityworkin mies, lisäksi samassa rivissä istui kolme k-kaupan ukkelia, yksi puuttui joukosta (siis niiden joissa sitten ollaan harjoittelussa)... Voe apua meikä varmaan puhui ihan puuta heinää, siis kuvitelkaa nyt siinä ne on rivissä kaikki tuijottamassa minua ja minä istun rivin edessä yrittäen olla edes lievästi järjellinen...
Kuulemma joko huomenna tai alkuviikosta tulee tieto kävi miten kävi.


Eikä ne tarjonnu mulle ees kaffetta ja pullaa, tää tyyppi sais olla onnellinen! :D

Tänään oli haastattelu DNA:n puhelinmyyntipaikkaan, mihin hain ihan vaan hakeakseni johonkin.. Ja apua tämäkin ihan kamalaa, olin hiukan myöhässä (siis niin etten ehtinyt rauhoittua ennen haastista) ja niin ollen punainen jo valmiiksi haastikseen mennessä ja ne haastattelijat.. just jotain 28-35 hyvännäkösiä miehiä... Kaks kappaletta siinä meikää tuijottamassa.. Nice... :D Ja sitten ne kysyi just niitä kaikkia kamalia kysymyksiä että miten myisit DNA:ta asiakkaalle, miten kehuisit tms. ja eihän meikä tiedä siitä mitään.... LOL. Pakko oli siis tunnustaa. Sitten ne kyseli yleensä mun omasta kännyliittymästä (joka ei ole DNA :D) ja netistä, joka kyllä on.. Siinä meikä sitten selittää että "se on semmonen että se loota on eteisessä ja sitten ne meidän koneet on millon missäkin.. semmonen joku langaton?) VOE ELÄMÄ :D :D Näillä taidoilla siis tosiaankin hommaan... :D
No, lupasin pyhästi että perehdyn asiaan jos saan paikan :D Tieto tulee maanantaina. Voi pojat ne on kyllä sitten tosi epätoivosia jos meikän ottaa..

Ja huomenna on sitten vielä Alkon haastattelu/infotilaisuus, 9-15, minä koetan marssia sinne heti aamusella. Ilmeisesti ottavat siis porukkaa haastateltaviksi sitä mukaa kun tulevat.. Apua. Mitenköhän sekin menee.. Ei oo ihan nyt paras tatsi päällä näköjään tällä viikkoa meikäläisellä.. :D
"Öö totanoin mä käyn Alkossa ehkä kaks kertaa vuodessa.. En mä tunne mitään eri merkkejä.." On se hyvä kun asiakas tulee kysymään jotain Chateau löpölöötä ja meikä tietää just ja just missä on "sitä hyvää halpiskuoharia kun maistuu metsämarjoille" :D
Mä oon niin voitolla. :D


Oonkohan mä jotenkin liian addiktoitunut kameraan kun en voi laittaa enää pyykkejä koneeseen nappaamatta jostain vaiheesta kuvaa?

Kävin muuten tuossa myöhäisellä iltalenkillä, lähdin kahdeksan maissa ja olin kotona joskus puoli yhdeksän jälkeen. Vitsit että on valoisaa! Vielä puoli yhdeksän aikaan näkee ihan selvästi, vaikka aurinko on siinä vaiheessa jo kyllä laskenut. Wow. Ihan kiva, vaikka kyllä toi lumikin sais myös sulaa..


Iltalenkillä nappasin jostain metallilaatikosta kuvia.

Nyt laittamaan pyykit kuivumaan, jos vaikka sais aamuksi kuivia sukkia...