Olin torstain koko päivän ilman mitään mässyä. Yleensä mulla on ollut joku kätkö, missä on ollut edes jotain maiskutettavaa, mutta nyt sekin oli päässyt loppumaan.. Olin niin pirun kiukkuinen koko torstain! :D
Eilen sain mieheltä kaksi isoa Tuplaa, joita säästelin yöhön asti. Mietin, että nyt voisi oikeastaan aloittaa ilman olemisen, kun kerran jo eilen olin ilman ja ei mun oikeastaan niin kauheasti tee mieli.. Mutta sitten haukkasin kummiskin hiukan ja molemmathan ne meni.. Onneksi söin ne hitaasti. Tulin aika täyteen niistäkin. Jälkeenpäin oli nolo olo kun söinkin ne. Mutta oli ne hyviä.....
Tänään kiukuttelen sitten taas kun ei ole mässyä. Ollenkaan. Eikä mies takuulla osta mulle mitään, kun ei ole rahaa ja juuri se antoi ne Tuplat. Argh. En tiedä oisko ollut helpompi jo tänään jos oisin ollu eilenkin ilman, todennäköisesti ei, koska sitten ne Tuplat olis tossa, kun ei mies niitä ois kumminkaan heti syönyt ja sitten ne olis kiusannu mua siinä.... Mutta... Tahtoo mässyä.

Pää on hiukan kipeä. Pitää kaiketi ottaa joku panadooli. Vaikka fiksuinta olis varmaan mennä haukkaamaan happea ulos. Ei vaan huvita, kun on "se aika" ja sillon en tykkää liikkua missään..
Onneksi sentään alkoi joulukuu ja nukkiskalentereita sai alkaa availla! :)

Hitsit, teetäkin on enää yksi pussi. Ei viitteis mieheltä kinua sitäkään, kun se stressaa muutenkin rahan vähyydestä. Huoh.

Tekeekö tää pimeys tän päänkivun ja apeuden? Argh.

1078743.jpg

EDIT:
Tuon kirjoituksen jälkeen sain inspiraation että minäpäs imuroin! Ohoh, siis. Otin imurin esiin ja lykkäsin töpselin seinään.. piuuhh! Siinä sammui koko eteinen, olkkari ja vessa. Sulake meni. Jes. Soitin miehelle (joka oli peurapassissa) ja sen neuvosta haeskelin että onko meillä sulakkeita, ei löytynyt. Alkoi hiukan kismittää mieskin, kun ei se suostunut sieltä heti pois tulemaan. Olin sitten hetken aikaa pimiässä :D No ei, olihan siinä keittiössä ja makkarissa vielä eloa. Vessassa käynti oli metkaa... :D
Sitten hermostuin miehelle kun se tuli kotiin, oli mukana se sulake sekä mäkkärin ateria -itselle, olutta ja karkkipussi, jonka se lupasi jakaa mun kanssa. Mutkun mää en oikein hedelmäkarkeista perusta. Liian imeliä mun makuun. Argh, whinewhine ei oo rahaa ja sitten mätkäsee monen euron mäkkäripullat sun muut tiskiin! Hmph.
Nukuin sitten kymmeneen... Tosin niin mieskin ja taitaa nukkua samaan putkeen koko yön, kun posottaa vieläkin. No, minä sitten otan sen pussin ja jaan sen tasan. Syönpä piruuttani niitäkin. Ja lähtee ainakin makeanhimo, kun hedelmäkarkit on makeita.
Mutta siis pointtia: a) mun ei ole tarkoitus imuroida ja b) lankeeminen on sallittua- kenelle? Okeiokei, mä syön about sata kertaa enemmän mässyä kun mies, mutta silti... Oikeutta eläim.. ei kun johannalle! :D