Tässä viimepäivinä olen ollut epätyypillisen sosiaalinen ja liikkuvainen. Tai ainakin olen liikkunut normaalia enemmän ja ollut yhteyksissä muihin ihmisiin.

Keskiviikkona meni semmoiset 8 tuntia hyvässä seurassa lehdenjaossa :) Jalatkaan ei olleet pahemmin kipeät torstaina, hiukan vain jäykähköt.
Torstaina käytiin miehen kanssa kirjastossa kävellen ja mukaan lähti pari viihdekirjaa, yksi kirja jonka nimi taisi olla "Tunteet ja syöminen" ja sitten kaksi ihanaa kirjaa: "Victorian style" ja "The style sourcebook", joita olen katsellut suupielet valuen.. Ihania ihania kuvia!!
Tänään oltiin auttamassa appea isovanhempien talolla, sitä aletaan rempata ja me heitettiin roskalavalle kaikkea turhaa ja eroteltiin tarpeelliset ja myyntiin menevät. Mies osti minulle sieltä piianpeilin, laitan kuvaa siitä kunhan olen putsannut sen, on hiukan likainen.. :D

Olen tänään ollut jo niin kosketuskammoinen tästä sosiaalisuudesta, että en millään olisi miehenkään halittavana tms. ollenkaan. En vain halua koko ajan olla ihan iholla. Mä haluan rauhaa. Tämä on liian sosiaalista toimintaa! :D Onneksi miehen loma loppuu ja se menee maanantaina töihin. Halleluja!!!!

Katsotaan menevätkö sunnuntaina porukalla metsään, on hiukan säävaraus. Miun veljenkin pitäisi tulla.

Ja minä olen ehkä menossa Tiian seuraksi kirppikselle sunnuntaina, katsotaan sitä vielä.

Huomenna olisi peppu-vatsa-jumppa, jonne olisi kiva mennä, mutta mulla ei nyt todellakaan ole mitään housuja sinne, ei vaan ole. Kun ei ole koskaan mitään jumppavaatteita erikseen omistanut, vaan on aina koulussakin pakollisissa liikunnoissa pitänyt kotiverkkareita. Mutta mihkään oikeeseen jumppaan en mene maalisilla ja syödyillä roikkuvilla pökillä. Iiks sille.
Harmi :((( Mutta jos kirppikseltä sais vaikka Tarjoustaloverkkareiden hinnan :D

Ja niin, nyt mies on sitten virallisesti lainaton ja minä ulosototon. :)) Mies maksoi sen minun ulosoton ja appi lainasi sen helmikuun rahan jo nyt, niin tänään meni loput sitten lainasta pois ja siltäosin on mieskin vapaa. Vielä titty pitää maksaa joskus sitten sille apelle ja muutamalle muulle avustaneelle, mutta eipä ole ainakaan mitään virallista velkaa enää. :)

Mies osasi olla jo hetken ihan positiivinen siitä, mutta mössöttää taas kun tilillä ei ole kauheasti saldoa. Noh. Jotain positiivista kuitenkin.

                               1183018.jpg