Minulle tarjottiin aamuvuoroa! 07-15.30. Apua!!!!! En mää tiedä jaksanko... Siis henkisesti, mutta fyysisestikin... Onhan siinä kait sitten enemmän taukojakin joo, mutta... Mun pitäisi herätä joskus puoli viideltä! (Tosin mies voisi heittää kanssa.... :D)

En mä tiedä!

Se palkka olis kyllä hurja, varmaan 600 kahdessa viikossa, eli yli tonni kuussa! Herramunjee, mä olin tsiisöksissäni jo tästä palkasta, joka oli yli 250.... Se nyt menee heti, mutta tommonen summa.... Okei, mulla olis Kelaan maksettavana opintotukea ja miehen lainanmaksu helpottuisi jos mulla olis varaa maksaa omat laskunosani....

Mutta.. Tää mun pää...

Lupasin ilmoittaa kahteentoista mennessä.

Iltavuoro ei ole säännöllinen, tää olisi...

211870.jpg Mitä mä teen???!!

EDIT: Mää sit sanoin et joo, okei. EIKÄ TÄSSÄ OLE EDES PERJANTAIT VAPAAT! Mä luulin että on.... IIK.  Pitää sit varmaan napata pari ekstra nappia naamaan että jaksaa... :D No ei.

PS. Mä en sitten TODELLAKAAN ole ainoa joka meillä tiskaa!! Miehellä on joka toinen viikko kaksi päivää vapaata, hitto se saa sillon kyllä klutata niitä tiskejä oikein sydämensä kyllyydestä! Nih!

OMGS. Freaking around.

224027.jpg