Olotila on kaiketi tasaantunut. Työtilanteessa ei muutosta, samperi vie. Sen verran jotain kuitenkin, että mies miettii että pitäisikö minun lopettaa tuolla ja hakea muuta.. Tosin sitten sen paikan pitäisi löytyä about heti. Muuten ihan ok, mutta jassanko minä hakea? Tai jos jaksan niin jaksanko olla siellä? En minä kyllä välittäisi sellaisesta CV:stä, jossa on miljoonajayksi työpaikkaa, mutta että olen ollut niissä kussakin vain hetken.. Noh, kokemusta vähän joka puolelta sitten. Hmh?

Pitää mennä joku päivä työkkäriin ja selvitellä onko se tosiaan niin, että nyt kun täytän 24 niin alan saamaan työttömyyspäivärahaa. Ei se paljon ole, mutta olisi ainakin jotain. Jos nyt edes lääkkeet saisi. Vuokra olisi jo ihan ihanteellinen. Siis jos nyt ei tule töistä mitään. Olisi ainakin joku ns. tukiverkko.
Pitää päivittää sinne kaikkea, olenkohan kertonut niille edes DHL:llästä? Saati nyt tästä.. Olisiko pitänyt? Olen niin huono tässä. Toivottavasti siitä ei tule mitään huomautuksia. Tai esteitä.

Sen verran panikoin, että palkkapäiväni pitäisi olla tässä just ja mistäs minä sen teen? Niinpä... Vanhuksilta piti tulla apua muutama kymppi, olisin sen sitten laittanut "palkaksi", mutta ei vielä ole tullut.. No, oma vika mikä oma vika enkä tosiaan voi odottaa että joku muu alkaisi maksella "palkkojani" jos en ole töissä ollut.

Kahellaan miten käy.

Menen sänkyyn tai sitten katson yön pelin tuloksen, kuka huomenna on suomea rökittämässä....

1074101.jpg