... mulla on rahaa! Omaa rahaa! Peräti euron verran, kun sain huuto.netissä myytyä yhden jutun ja tänään tuli Plussalehden 5 euron seteli. Sillä ostetaan juustoa ja hammastahnaa. Mie saan ihan itse ostaa.. Pienestä se ihminen ilostuu. x_x

Aamulla oli pientä kränää miehen kanssa, kun se aloitti taas heti aamusta joskus kuuden jälkeen sen koska rahaa, mistä rahaa, työtätyötärahaa -soolonsa. Siis aamuin illoin, öin ja päivin saan kuulla asiasta nykyään, mies saattaa soittaa töistäkin pari kertaa päivässä ja tivata. Siis missä välissä mun pitäisi ehtiä edes hakea töitä kun aina pitää olla vastaamassa puhelimeen? Jos en vastaa, niin sitten kysytään että missä taas olin. Kun minä haluan nykyään laittaa puhelimen äänettömälle kun lähden ulos, minulla on niin huono kuulo (lääkäri 4.4) etten kertakaikkiaan kuule kun puhelin soi, se voi minun puolesta päristä taukoamatta siellä, ja bussissa en ikinä vastaa puhelimeen, inhoan bussissa puhumista, kaikki kuulee ja kuuntelee. Siis helpointa on laittaa puhelin hiljaiselle ja tsiigailla aina silloin tällöin onko joku soittanut.
Sanoin miehelle siitä, että tajuan kyllä vähemmälläkin ja tiedän kyllä tilanteen ja teen parhaani kykyni mukaan! En minä viitsi jokaisesta hakukäynnistä puhua, kerron sitten jos on käynyt säkä tai vaikuttaa edes lupaavalta. Tuo jankuttaminen enemmänkin stressaa ja vaikuttaa ihan väärinpäin, alan panikoida ja sitten ollaan taas siinä, etten pääse edes ovesta ulos! Mene siinä sitten töihin.
Ei minustakaan ole todellakaan kivaa olla ihan persaukinen ja roikkua toisessa ja rukoilla että saisko nyt hammastahnaa tai leivän päälle jotain.. Ei todellakaan! Tiedän etten nyt saa tämän kuun vuokraa maksettua, vaikka seuraavat kaksi saankin, ja joudun varmaan antamaan niistä rahoista loputkin miehelle, että korvaan kaikkia velkoja, ja tiedän, että saan taas kuulla vaikerrusta kun tämän kuun vuokra maksetaan kohta. MINÄ TIEDÄN KAIKEN JO IHAN ITSE! Argh. En minä tästä nauti, en satu olemaan mikään masokisti.. (Okei, meinasin kirjoitta masokuisti??!)

Ääh, vuodatinvuodatin.

Vaihdan mukavampaan toimeen, meikkaan ja lähden ulos.
Sitä ennen kuva ihanista tyynyliinoista, jotka saatiin apelta, isovanhempien vanhoja:
482754.jpg
Harmi että noita voikukkahaahtuvaliinoja on vain yksi, se on iiihana. Samoin kuin ruusukuosi.