Tänään on kyllä ollut hyvä päivä, huolimatta opojutuista. En kertonut miehelle vielä, säästän ehkä myöhemmälle.. (ei en välttele keskustelua, en..) Mutta nyt on vain ollut niin yleishyvä olo, etten jaksa alkaa riitelemään.

Tajusin tänään, että en sentään ole ihan toivottomassa tilanteessa masnnukseni kanssa ainakaan nyt, sillä kykenen yhä nauttimaan. Tänään olen nauttinut bussimatkustuksesta kuunnellen musiikkia, nautin ihanan kirpeästä syysilmasta ja Turun arkkitehtuurista. Että rakastankaan sitä näkyä joka avautuu Aninkaisten sillalta bussiasemalle päin ajaessa! Onko kaunis kaupunki, vai onko kaunis kaupunki? No on! Ja niin paljon puita, jotka ovat upeassa syyskuosissa :) Tuomiokirkko ja joenvieret puistapudonneine lehtineen, rakkautta <3
Ihana Turku syysasussaan. En tiedä mikä on, varmaan olen perinyt äidiltäni rakkauden Turkuun, mutta heti kun ensikerran ajoin sinne bussilla ja pääsin tuohon Aninkaisten sillalle, niin.. Ja kaikki ne ihanat kirkot! Rakkautta! Yleensäkin vanhat rakennukset, voi kauneutta!
Osaksi ihannointini saattaa johtua myös Kaari Utrion kirjoista, joissa useimmiten jossain vaiheessa poiketaan TurusMutta täältä en lähde. Siis Turun seudulta.
Huh, hukkasin punaisen langan kun intouduin ihannoimaan Turkua :D
Hymyilin tänään bussissa kun näin naisen liikennevaloissa komean mustavalkoisen tanskandogin kanssa. Upea koira. Yksi haavekoiristani huskyn ja saksanpaimenkoiran lisäksi. <3

Tänään on vain ollut hymyilyttävä päivä. Ehkä tämä on vain ohimenevää, mutta olkoon. Ehkä tämä johtuu näin hyvältä siksi että olen ollut viimepäivät ihan hirveällä tuulella.

Mieskin oli iloisesti yllättynyt kun tuli töistä ja olin hyvällä päällä.
Mie olen itse vielä vähän "varman päälle" -tuulella ja yritän vältellä riitaa ja kinaa, etten vaan vahingossakaan räjähtäisi. Mutta tuotakaan en joudu tekemään niin että se olisi raskasta tms.

Odotan innolla saikkarirahaani, vaikka nyt jo tiedän sen menevän suit sait, mutta olen vaan iloinen kun saan rahaa ja voin maksaa asumisestani.
Pienen pieni haave olisi kampaajalle pääsystä ja tai uusien kenkien ostosta.. Mutta ne eivät ole pakollisia. Mutta uusia alusvaatteita ostan, sen olen päättänyt. Ne piristävät sekä minua että miestä ;) Ja mie osaan löytää edullisiakin. Miulla on monia alkkareita jotka on maksaneet pari euroa, ja ovat aikast hot. ;D

Mutta mitenkäs minä nyt.. Harhauduin.

Teen vielä kupin teetä, pelaan mahjonggia, odottelen että mies menee nukkumaan ja syvennyn pitkästä aikaa Ajan Pyörä -sarjaan, jota en ole lukenut aikoihin.. Sekä nautin juustonaksuista, kiitos miehelle. :)
sa. <3

233880.jpg Feelin` good