Semmoset 2 viikkoa enää matkaan! :)

Mies yrittää saada mut tiskaamaan heti aamusta (nouveihanieionnistu) jotta voisin sitten tehdä rahkaa.. Kaikki tekovärkit on likasia ja samoin kaikki syöntivälineetkin.
Ensin se lupasi itse tiskata, mutta yrittää nyt luistaa irti. Ja mähän en tasan tiskaa. Mää menen suihkuun. Ja jos ei tiskit oo puhtaita, niin syököön rahka-aineensa sitten vaikka raakana. ;D

EDIT:
No joo. Tiskasi se. Yhden muovikulhon, kaksi lusikkaa ja kaksi jälkiruoka-astiaa. Voi että vitutti. Ja mies huomasi sen ja kuulikin. Ja kun sitten huomautin, että yks 20 minuuttia siihen tiskaamiseen olisi mennyt, niin mies veti herneet nenään ja alkoi pukea ja oli jo lähdössä ulos. (vittu kun ei tiskannut edes 2 viikon lomansa aikana, eikä tehnyt edes tota vessaremonttia niin kuin lupasi, minä saan sitäkin nyt vääntää ja mies kyselee koko ajan että joko maalaat sen sinisen ja koska milloin..) Sitä sitten oli pakko yrittää lepyyttää ja pyydellä anteeksi (ei ne tiskit pakenemalla itteään tiskaa). Kun kuulemma tuli niin tyhmä olo, että kun teki jotain niin sekin oli väärin.. No voivoi, suoraan sanottuna. Sitten taas "keskusteltiin" ja kuinka ollakaan se taas päätyi siihen että minä olen tämmönen, että en ole taaskaan jaksanut enempää hakea töitä ja miksi ja miksi ja miksi ja sitten se alkoi vielä valittaa että miksen pukeudu nätimmin! Ei ihan näillä sanoilla, mutta sama asia erilailla ilmoitettuna. Hitto, sori että olen kamala sitten. Miten hirviö olen mahtanut olla aikaisemmin, kun en edes meikannut. Nyt olen sitäkin tehnyt. Ja laittanut (ainakin yrittänyt) tukkaa, ettei se roiku vaan. Ja yritän olla puhdas ja omasta mielestä en nyt ainakaan ihan kamaliin rääppeisiin pukeudu. Paska, hommatkoon sitten jonkun saatanan minihamemisun, voi vittu. Ja sitten homma päätyikin siihen, että minä väsään keittiössä itkua tuhertaen sitä vitun rahkaa ja mies istuu olkkarissa sohvalla tyytyväisenä urotyöhönsä (tiskaukseen) ja siihen että saatiin keskusteltua.
Ja kehtasi vielä mainita, että mä annoin sulle 50e sillon kun kaverisi tuli käymään (tarkoittaen sitä, että kyllä saat sitten sillä hinnalla tiskata). Voi paska. Ja minä ostin tasan sillä rahalla yhden 16 euroa maksaneen paidan (joka vissiin sekin on sitten kamala) ja lopuilla ruokaa (käytiin syömässä kaverin kanssa ja sitten ostin kaupasta sapuskaa meille) ja ai niin, anteeksi, ostin irtokarkkeja kaverin kanssa.

Voi saatanan paska.

416276.jpg