Isä oli laittanut mulle 20e tilille ja ajattelin illan ratoksi tehdä kävelylenkin (viedä myös roskat) ja poiketa ärrälle hakemaan cocispullon. No arvatkaa kannattiko poiketa!


Maikkarin iso pöllö on nyt mun!!!! <3  Sillä on tukka ja korvatupsut vähän huishais, mutta katsotaan saako niitä laitettua paremmin. Ihana!

Tästähän olen keuhkonnut täälläkin joitain kertoja.. :D Hintaa tällä on normaalisti ärrällä ollut semmoinen 19e, nyt olivat alessa 10e!!! Ja heti läks mukaan!!
Meillähän on se yksi maikkarin pikkupöllö autossa roikkumassa, joskus pitää kerätä ne kaikki.. Niitäkin oli joskus ärrällä, joku pääsiäiskampanja. Mitä pikaiseen katsoin maikkarin storea, niin niitä siellä oli myynnissä. Hmm.. Maikkarilla iso pöllö muuten maksaa pyöreät 25e!


Tämä kuva on maikkarin sivulta, tuollainen munankuoripäinen on siis meillä :) Tuollainen kolmen minipöllön setti olisi kympin verran.. Tällainen kuvan mukainen setti taas 30e.


Tämmöinen olisi kanssa ihana! n.12e.


Ja tämmoinen! Ja muistipeli samanlaisilla korteilla! Molemmilla hintaa n. 12e.


Hehee ja talveksi kääntöpipo! Taitaa vaan olla liian pieniä mun päähän.... n. 13e.

Hehee, meidän kämppää voi kyllä kutsua pöllöläksi. Jos ei keräämieni pöllöjen määrän takia niin sitten ainakin ihan minun itseni..... :D