on outo olo. Tuntuu vähän siltä, kuin olisin ollut ilman lääkkeitä pari päivää, päässä on kumma tunne. Mutta en ole ollut, paitsi eilen kai, kun en tainnut muistaa ottaa lääkettä. Mutta ei yleensä näin äkkiä tule oireita.

Muutenkin on kovin sekava olo. En osaa selittää sitä, enkä toisaalta jaksa enkä haluakaan. Vaikka tiedän että minun nimenomaan pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni ja käsitellä kaikki pois.. Toisaalta en ole varma auttaako sekään. Turhauttava olo, kun tavallaan ei välitä mistään, se on se päälimmäinen olotila, joka minulla on ollut jo pitkään, mutta tuolla taustalla on olo, jonka mukaan minun pitäisi itkeä tillittää. Reagoida jotenkin johonkin. Ehkäpä tämä on sitä aivojen sekoamista sokeriarvojen heitellessä kärrynpyöriä. Ostin tänään kaupasta fazerin uuden levyn, muuta suklaata ja viennettajäätelön. Olen niin rappiolla henkisesti, enkä jaksa välittää! Mies ei tiedä syömishäiriöstäni, en nyt enää Sitäkin rupea valittamaan, kun on tarpeeksi muutakin.. Tähän täytyy vain toivoa jotain parannusta, ehkäpä sitten kun saan käskyn sinne labraan ja jonnekin, niin sieltä selviää että en voi jatkaa enää näin...

Koko tuo edellinen kappale on aivan vailla mitään järkeä. Mutta, niinpä kai olen minäkin. Juuri nyt.