Olen edelleen sitä mieltä että pidän blogini julkisena, mutta ilmeisesti minun täytyy alkaa suorittaa jotain hirveää valvontaa täällä koko ajan, notta kuka valittaa ja mistä. Pitää vissiin alkaa oikeasti pistää ylös IP -osoitteita tuolta seurannasta, notta kuka täällä oikein käy. Saa sitten vaikka ilmoittaa niistä pahimmista jonnekin.
Tässä on nyt tällähetkellä elämässä muutakin kuin kommentoijien valvominen ja kommenttien poistaminen. Mutta ryhdyn siihen jos muu ei auta.

Menkää oikeasti muualle lukemaan muiden blogeja jos teksti täällä ei miellytä. Kirjoittakaa omaa blogia ja olkaa ylempiä.

Kyllä minä negatiivista kommenttia otan vastaan, mutta pitää olla sitten resursseja näyttää MIKSI olen väärässä ja PYSTYÄ todistamaan että itse on oikeassa. Anonyyminä se on pikkasen vaikeaa. Onhan se helppoa tulla selittämään ummet ja lammet tänne ja olla niin oikeassa.
Kumma vaan että ne negatiiviset kommentoijat tuntuu aina olevan ne samat anonyymit ja ohikulkijat. Kun teiltä ei juuri muuta palautetta ikinä saa. Hyväksyn kyllä mieluummin vakilukijoideni ja ns. tuttujeni ohjeet ja neuvomiset kuin jonkun tuntemattoman ikävällä tavalla kirjoitetut "minä tiedän että sinä olet surkea ja arvoton ihminen etkä tajua että minä tiedän paremmin" -kommentit.

Joten, olkaa fiksut ja lähtekää suosiolla.

EDIT:

Hahaa! Kyselin Tuomakselta sähköpostilla mitä voisin tehdä anonyymeille sun muille ja hän vastasi että Vuodatukseen yritetään saada mahdollisuus moderoida kommentteja, eli kommentit voi poistaa ennen kuin ne ilmestyvät sivulle! Tätä on kaivattu! Hieno juttu, jään odottelemaan innolla! :)