... appiukko vaan niin hauska... HAH. (not)

Oli soitellut miehelle tänään ja ensin mutissut että kun olivat eilen käyneet uudella kämpällä ennen kahtatoista niin mittään ei oltu tehty. No minä kävin vasta sen jälkeen. Huoh. Ja kuulemma jossain toisessa vuokra-asunnossa jossa on tehty remppaa niin pitäisi imuroida pölyt pois. SIIS MITÄ? Olenko mä joku vtun siivoja tana! En ole. Ihme kun edes kelpaisin moiseen hommaan. Mitä riivattua minä menisin jonnekin ihan uppo-outoon kämppään siivoilemaan, häh? Johan pomppas.
Mä sanoin jo miehelle että minä en edes kyllä ala niitä seinäpintoja putsaamaan, saa joku muu tehdä.

Joopa. Vaikka tuntuu kyllä että mulla on ammattina joku siivous kun vessassa on pesukoneen päällinen pullollaan erilaisia purkkeja ja sumuttimia ja uuden juuriharjankin ostin :D

Tosin meidän kämpästä ei kyllä sitä huomaa. En ole jaksanut imuroida ja pölyt aion pyyhkiä pinnoilta pois vasta kun alan tyhjentämään niitä roinista, eli varmaan viikonloppuna kun haen Tiimarista perjantaina muuttolaatikoita. Ja sohvan pääliset pesen vasta vaikka huomenna, jos tänään tulee kaveri käymään. Ja sängyn lakanoita ja patjoja en pese vielä, haluan haistella miehen hajua iltaisin :D

Mutta, täytyy orientoitua tästä vissiin postille ja suihkuun ja ja ja.

1536623.jpg