Koska olen katsonut liikaa Nuorennusleikkaus-ohjelmaa, olen saanut päähäni haluta kokea sen "laatikon". Eli jokainen "muokattava" ihminen menee ensin lasiseen laatikkoon, jossa häntä saavat töllistellä kaikki ohikulkijat ja heidän tehtävänään on sanoa suorat sanat eli mielipiteensä henkilöstä. Henkilö ei kuule mitään ollessaan laatikossa.

Sen jälkeen henkilöä muokataan ja hän astuu laatikkoon uudestaan.

Nyt minä olen siinä laatikossa. Ja te saatte sanoa mitä mieleenne juolahtaa minusta. Siis ulkonäöstä. Yksi pakollinen asia on sanottava, niin kuin Nuorennusleikkaus -ohjelmassakin; arvio iästä. Te kaikki kyllä tiedätte sen, mutta kuvitelkaa ettette tietäisi.

Maanantaina minulla on "muokkaus", ainakin osittain, kun käyn parturilla.

Siis katsomaan edellisen postauksen kuvia ja arvioimaan! Arviot joko sinne tai tämän postauksen kommentteihin.

TE VOITTE OLLA ANONYYMEJÄ. NIMI EI OLE PAKOLLINEN. PUHU SUORAAN. Sitä tässä haetaan.