Missä välissä te työssä käyvät yleensä hoidatte kotihommat? Mulla olis tässä listalla tiskaus (kaikki meidän astiat), kastikkeen teko, imurointi, roskien vienti ja pyykinpesu. Eilen pyysin miestä laittamaan koneen päälle kun tulee töistä, laitoin jo kaikki pesuaineetkin valmiiksi. No ei ollu laittanut. :D Mun pitää se varmaan nyt jättää pyörimään yksin kun lähden töihin ja illalla sitten joskus kymmenen aikaan kun kotiudun niin ripustella ne... :D Eilen tosiaan olin kotona vasta kymmeneltä kun yksi bussi välissä jätti vain porukkaa torille ja jatkoi matkaa luultavasti talliin ja sitten piti odotella toista bussia joka vielä sitten pysähtyi varmaan vartiksi siihen torille ennen kuin lähti matkaan...
Aamuisin on niin vaikea saada mitään aikaan, kun pitäisi kumminkin syödä aamupala ja käydä suihkussa ja yrittää saada itseä johonkin kuosiin (onneksi ei tosiaan ole facetoface -jobi) ja sitten pitäs jo pakata banskut ja vedet kassiin ja lähteä odottelemaan bussia että ehtis töihin varttia vaille kahdeksi. Kriääks. No okei, jos heräisin oikeasti joskus silloin kun mies lähtee töihin niin voisin ehtiä tiskata ja ja ja mutta ei ihan inspaa, kun kummiskin tulee valvottua vähintään kahteentoista kun ei heti pysty rauhottumaan töitten jälkeen ja painumaan pehkuihin.

Töissä muuten tulee juotua! Mulla on mukana 0,5l vesipullo jonka täytän uudelleen vähintään kerran töiden aikana ja siellä on koko ajan kahvia ja teetä saa juoda niin paljon kun kerkiää (ja on ihan Liptonia eikä mitään halpista!) ja saa ottaa siihen omaan loosiinkin sen teen. Taukoja on kokopäiväsillä 3 x 10 min sekä olikos se 25 min ruokataukoa. Tosin tuppaa jäämään noi pikkutauot useimmilla kun kerran saa koko ajan höriä ja mitä sitä hukkaamaan puolta tuntia noin vain.

Eilen tein kivan tuloksen, 10 myyntiä. Tosin huiputhan myy jotain 26 per päivä, huh huh. Mutta onneksi niilläkin on huonot päivät ja huonot asiakkaat. :D

Eilen mulle tuli kanssa semmosta palautetta että ihan nauratti pariin kertaan... Yksi oli nainen, joka oli töykeä jo ihan heti esittelystä alkaen ja minä sitten kysyin että jos mä nyt kuitenkin saisin kertoa mistä on kyse ja nainen antoi sitten näreästi luvan, joten minä sitten selitin parilla lauseella jotain, kunnes nainen keskeytti huutaen että "enkös minä juuri sanonut etten tilaa mitään ja toi lehti on ihan PASKA!" Se tuli siis ihan about sydämmestä, tai sitten muijalla oli huono päivä... Minä siihen sitten että "no sillehän minä en voi mitään, mutta kiitos sulle ja hyvää illan jatkoa"... Olis kyllä tehny mieli sanoa, että "no paska homma, mutta on sitä silti myytävä"... Hirnuin sitten käden suojissa hetken aikaa yksikseni :D
Mutta monet asiakkaat on tosi mukavia ja niiden kanssa nauraa ihan luonnostaan, ja vaikkei saisi kauppaa tehtyä niin semmosesta puhelusta jää ihan hyvä mieli kuitenkin. :)

Mutta nyt on lopetettava tähän etten tuhlaa aikaani enempää tässä (ei tää ole ajan tuhlausta!!) vaan siirryn johonkin muuhun hommaan.

490274.jpg , me puhelinmyyjätkin (ei kun siis hienosti myyntineuvottelijat) ollaan vaan ihmisiä ja työtä tääkin on.