Älkää kysykö mistä olen tämän saanut, mutta saanut olen. Nuhan. Pentele. Ei vielä ole kylmäkään ollut...? No, olen jo pitempään pärskinyt usean kerran päivässä ja eilen sitten aamulla heräsin nenä tukossa ja tuolta jostain kurkun ja kitalaen luota kutitti silleen kivasti että aina tietää että juuhups, nyt se on päällänsä.
Onneksi päivä meni Kalevan kisoissa kuitenkin aika hyvin, niiskuttelin vain ja nenä kyllä kutisi koko ajan. Vasta illalla kotiin päästyämme repesi räkähanat.. Ja repesikin kunnolla.. Olen tuhonnut varmaan 3 rullaa vessapaperia... -_- Siis ainakin. Jos jaksaisi tänään orientoitua kauppaan ostamaan Nessuja tai jotain. Herkkuja mulle. Sniisk.
Eilisistä kisoista laitan oman jutun jahka jaksan, nyt muutamia kesän viimeisiä kukkakuvia jotka olen jo aiemmin napannut:


Unikot ne kukkii keväästä loppukesään, huomaan. Pitää varmaan hommata mökille.


Tätä näiden maijamehiläisten kiireistä ähinää oli hauska seurailla :D Pakko tunkea itsensä kokonaan tuonne kukkaan ja ähistä sieltä sitten jotenkin ulos. Harmi kun se ulostulo on loppujenlopuksi kuitenkin niin nopsa, niin en siitä ehtinyt kuvaa nappaamaan.


tiiniviiniminiminikuoriainen

Kyllä ne alkaa kukat olemaan aikalailla viimeisillään näihin aikoihin, harmi. Pian saa kuvata kellastuvia lehtiä. Tosin odotankin sitä kyllä. Syksyn väriloisto <3 En osaa päättää onko se kauniimpi kuin kesän loisto. Hmm.


Tammenterhot alkaa olla jo oikean kokoisia, väri vaan on vielä vihriä.

Huh, jospa sitä sitten taas niistäisi...

PS. Ai niin, tässä pää täynnä räkää meinasi unohtua ihan syy miksi postasin :D Sain nimittäin aamusella kutsun työhaastatteluun!! :) Torstaina sitten toivottavasti olen pirteänä ja ei niin punenäisenä häikäisemässä kaikki mahdolliset haastattelijat.. Kyseessä ihan normi kaupan kassa /hyllyttäjä -hommeli.
Mut aika jees! Päivänpaistettä räkävuoreen!