Huh. Työviikko ohi. Olen tällä viikolla ollut joka päivä töissä 12.00-21.00, paitsi torstaina jolloin oli hoitsuaika ja pääsin töihin vasta kolmeksi. Lisäksi olin tänään töissä 10.00-16.00. Nottaettä hiukan olen ollut nollat taulussa.
Ja vielä oottaa pyykit ja ruoanlaitto (jota edeltää pakollinen tiskaus).. Ei ihmiseltä hommat lopu, ei. Mutta ihan kiva tuolla töissä on ainakin olla ja siitä saa rahaa. :)

Eilen olin illalla puolitoista tuntia siellä ainoa soittaja, vain pomo oli lisäkseni töissä. Ja minähän olen sanonut täälläkin että en kertakaikkiaan pysty soittamaan mihinkään, jos edes mies on kuulemassa. Oli pakko mennä pomolle sanomaan, että apua en mä pysty, haluun kotiin.. Mutta se oli kiva ja lupasi laittaa ovensa kiinni ja kaikkea, eikä ainakaan kuunnella mun soittamista :D Olin sitten sen loppuajan ja sain jopa kaksi kauppaa tehtyä. Hih, kävin lopussa vessassa ja silläaikaa pomo oli hakenut myyntilappuni pois ja jättänyt tilalle Kindermunan :D Kun olin niin urhea :D Hehee. On se hyvä että on kummiskin huumorintajuinen pomo.

Joopa joo.. Niin juu, piti laittamani pari kuvaa tänne myös.

1356929.jpg
Töissähän on se etu, että lehtiä saa aina ja ilmatteeks. Mutta myös ne kilpailu- ja myyntipalkinnot. Tässä kuvassa lehtiä ja pari palkintoa, kasvonpesuainetta sekä make up -kit!

1356930.jpg
Tää on niin ihana etten varmaan ees raatsi avata. Tosin tuo vihervä ja kultainen (joka ei nauhan alta oikein näy) houkuttaisi kokeilemaan... Toivottavasti nämä on parempaa h&m -laatua, eikä mitään ruskeaa möhnää joka paljastuu nätin päälisävyn alta.. Tuossa on siis luomivärejä kuusi ja kaksi poskipunaa.

Mutta nyt mä rentoudun. Mässään. Nam nam. Luen lehtiä. Uus Roope-Setä -lehtikin on :D

Mutta niin joo vielä, lisää kuvia, kaksi ihunaa mainoskuvaa!

1356961.jpg

1356962.jpg

Hermesin kevät -malliston mainoskuvissa on kerrankin upeat mallit! :)

 

Ps. Hyvää Naistenpäivää naisimmeisille! :D

                               1357028.jpg