Eilen olikin taas psyko, puhelimme mm. mahdollisuudesta minun mennä johonkin ryhmään missä on masentuneita ja syömishäiriöisiä tai vaihtoehtoisesti alkaa tavata hoitajaa, joka on toiminut syömishäiriöisten kanssa. Lääkäri soittelee minulle jossain vaiheessa ja kysyy mielipidettä, saan miettiä siihen asti.

Eilen oli myös lehdenjako, olin aamulla kyrsiintynyt kaikkeen enkä olisi mennyt edes psykolle saati lehdenjakoon, mutta meninpäs kumminkin molempiin :)
Jaettiin lehtiä ja vietettiin ostostauko Myllyn Glitterissä, mistä minäkin nappasin tämän alesta:
1235214.jpg

Ja sitten taas kiireen vilkkaa niitä rahoja tienaamaan... :D

Jaon jälkeen Tiia tuli vielä teelle ja hypisteltiin ostoja ja juoruttiin (minä haukuin naapureita :D) aina johkin puoli yhdeksään asti. :) Kivaa oli :)

Tänään ei muuten ole mitään sen kummallisempaa tapahtunut, kuin että äsken, puoli tuntia sitten minulle soitettiin MediaPexistä ja pyydettiin työhaastatteluun huomiseksi aamupäiväksi!! :) Jej!
Kuulostaa tosi kivalta firmalta, luin juuri niiden lehteäkin ja hitsit niillä on mahtavia kilpailuja välillä siellä... Autoja ja vaatteita ja kuulemma karkkikisojakin! :D No, viis niistä, en ole kovin kilpailuhenkinen, jos saisi edes jonkun työpaikan ja onnistuisi siinä jotenkuten..
Huomenna nähdään. :)

Mutta nyt menen syömään kulhon banaanijugurttia, namsk!