Eilinen Raumalla käynti oli ihan kiva. Hiukan olivat ottaneet, lähinnä kaljaa, eli ihan kohtuu selviä. Äiti oli laittanut oikein liinan pöydälle ja hienot astiat ja paljon tarjottavaa... Siskon tullessa ja tuodessa kukkakimpun päähäni iski että voi kamala, voi ei! Äidillähän on siis nyt 60 -vuotissynttärit! Ja minä vein vain kortin.. Jonka tekemiseen en juuri käyttänyt ajatusta... Olen hirveä... Hieman oli inha olo... Ja myöhemmin illalla kun oltiin miehen äidin luona ja tuli puhe käynnistämme, niin mieskin oli ihan että mitä, oliko ne ihan tasapäivän juhlat? Että olisi hänkin sitten onnitellut... Just. Yleensä mies kyllä onnittelee ihan muutenkin, mikseiköhän sitten just nyt tehnyt niin? Argh... Ja minä vaan mietin viikollakin että kunpa eivät hörisi kaikkea rahaa kurkusta alas että saisin lääkerahat... Itsekästä.. Voi itku... :(
No, lääkkeistä puheenollen, sain sitten kuitenkin 25e kotoa, olivat kyllä tosiaan vissiin bailanneet sen verran että ei ollut varaa enempää antaa. No jaa. Saan minä ne lääkkeet jotenkin.. Tänään haen. Meinaan alkaa olemaan jo oirehia siitä että olen ottanut epäsäännöllisesti ja nyt on sitten melkein kaksi päivää ilman... Vai onko jo kaksi pävää? Siinä vaiheessa yleensä alkaa tulla mielialamuutoksia (raivottaresta itkupilliksi tai halihaliksi...) ja maha alkaa mennä sekaisin.. Inhottavaa.

Tilattiin äidin kanssa Ellokselta itsellemme jotain, äiti yhden takin, ihan nätin, tosin en kyllä ole varma mahtuuko se äidin päälle... No, palauttaa saa jos viitsiin. Sitten äiti tilasi paidan, joka on kyllä aika, no ihan ok -nuorelle - mutta ei äidille, eikä taida oikein sopia vartalollekaan. No jaa..
Itse sain luvan tilata yhden paidan myös, tosin en kyllä ole varma sopiiko se minulle... Mallilla, joka on kuikkeliini, se on ihana, mutta minun päälläni... :D Lisäksi saa ilmaisena ihan kivan takin, se tulisi minulle, jos vain on yhtään käytettävä.

Löysin kivan kellonkin äidin kätköistä, varmaan saanut jostain tilaajalahjana tai jonkun lehden mukana.. Harmi ettei siinä ole pattereita, mutta sopii se somisteeksi... :D

837781.jpg 837779.jpg
Äidin tilaama paita, tuo ruoste on se väri jonka äiti valitsi... Siis tuo malli on varmaan 179cm ja 50kg, äiti on 155cm ja 100kg... No... Ehkä noin isoissa kokoeroissa tuo paita jopa sopii! Kummassakin ääripäät.

837782.jpg
Itse valitsin tämän, saa nähdä minkäkokoinen se on ja miltä näyttää minun päällä. Makkarankuorelta varmaan.. Mutta en vain voinut vastustaa, värit on ihanat ja mikä parasta, tässä on huppu! Rakastan huppuja. :) Ja tuo nauha on kiva, tosin miun vyötärö on Hieman isompi kuin mallin.... :D

837783.jpg
Tässä vielä tuo kello, jonka sain. :)

Ääh, kerroinko että perjantaina sieltä serviseltä soitettiin ja mies sanoi, että tänään on tulossa jopa 7 uutta tyttöä töihin! Huh. Ja kuulemma hän yrittää itse päästä sinne esittelemään, mutta jos ei pääse, niin hän on sanonut, että kysykää sitten minulta.. Ai multa? Was? Pitäskö MUN tietää jotain? :D No joo, eipä siinä sen kummempia ja yleensä siellä on kyllä joku vakkareista ollut valmiina ottamassa vastaan, niin luultavasti nytkin.

Tällä viikolla pitäisi pestä pyykkiä, imuroida ja pestä lattia (miksi meidän keittiön lattia on täynä tee- ja kahviläikkiä? :D No ei ihan täynä, mutta melkein. Ja mikä tärkeintä, pitää tiskata. Ei ole hetkeen taas tiskiallasta näkynyt ja me suurinpiirtein syödään jo muoviastioista. Eilen tuskastuneena autossa julistin, että mää en tiskaa! kun mietittiin että mitä kotona syödään kun kaikki astiat on paskasia. Mies tuumi asiaa hetken ja jo luulin että se marttyyrinä ehdottaa että ok, tiskaan, mutta sepä kääntyi Hesen pihaan ja tarjosi aterian (söin muuten ekaa kertaa moneen vuoteen, varmaan viiteen,kuuteen, lihahamppisaterian... Meni se alas, ei se mitään "ooh, tätä ilmanko olen ollut!" -elämystä saanut aikaan, mutta sitä juustoa olin kaivannut..).. Mie mietin ääneen että onpa hyvä kikka, aina kun julistan että en tiskaa niin pääsee "ulos" syömään, johon mies vastasi, että mää tarjosin sapuskan, sää tiskaat. Ai? AI? AI?! :D Jaa jaa. :D
Ja keittiön pöytä... :D Siitä ei kannata edes puhua. Se on täynä minun nukkissälää ja muuta askarteluroinaa... Lupasin siivota sen tänään. :D

Joo. Tulikohan jaariteltua kaikki?

778419.jpg Vähän nukuttaa, muttä eikö se tästä.