Vaikka vanhukset onkin juhlineet rankasti, ilmeisesti mun synttäreitä ;D, niin tämänpäiväisen nimpparipäiväni ne ovat vissiin viettäneet vähän hissummin....

Sieltä soiteltiin lauantaina (noin miljoona kertaa koska äiti ei kuullut mitään) isän kännykästä ja kuulostettiin laskutilassa olevilta. Syy kännykkäsoittoon oli seinäpuhelimen rikki oleminen.... Voimme vain kuvitella miten se on rikkoutunut. Hyvä isä. Pop.
Äiti sopotti jotain, että riideltiinkö me aiemmin ja sitten se sanoi samaan syssyyn että ei riidellä kun sää olet mun rakkain lapseni etc. ja laitetaan me sulle maanantaina rahaa. Minä hymistelin jotain ja mietin että mistä ne rahaa saa?
No nyt on ollut hiljasta kun ei äiti osaa kännykällä oikein soittaa ja minä sitten tänään äsken tuossa soittelin sinnepäin ja eihän niillä mitään rahaa ole. Niillä on ilmeisesti mennyt yksi viikko "hukkaan", luulivat saavansa nyt tänä maanantaina rahaa, vaikka olivat viime maanantaina sen saaneet. Minä tämän jo olinkin päätellyt. Mutta pop noille. Milläs nyt pärjäävät sitten taas alkukuuhun? Jaajaa.

Lidlistä ei ole kuulunut mitään ja minä kärvistelen täällä. uiks.

Castrolius pitää nykyään melkein koko ajan hassua ääntä, semmosta kumman natisevaa.. Mutta se ei aivastele eikä vaikuta muuten mitenkään sen oudommalta.. Mikäköhän sillä on? Vai onkohan mikään? Poo poo.

Miehellä iltavuoroa taas, kuluttelen aikaani vaikka tuolla "pelikanissa".