Pikaisesti kirjoittelen, kohta alkaa idolssi ja pitäisi rahkaa valmistaa, nam.

Ollaan oltu liidossa koko päivä, melkeinpä. Ensin käytiin metsällä miehen kanssa kävelemässä, ai kun olikin pirteän kirpakkaa kävellä siellä. Todella paljon hirven jälkiä ja jätöksiä, samoin jänisten.
Sitten mentiin miehen tädille juomaan kahvit ja kotimatkalla saatiin kutsu miehen työkaverin (saman ikäinen) luo myös kahville (kivoja videoita, asejuttuja ja kännisen työkaverin puhelinsoittoja... :D). Nyt kotiuduttiin, tai minä oikeammin, mies meni vielä isänsä luo; menevät tekemään peltoautokauppoja, appi osti miehen pikkusiskolle auton, jotta saa harjoitella.. vaikka sisko on vasta 15.

Näytin miehelle lätsääni ja hänenkin mielestään se sopi minulle :) Pidinpä sitten koko päivän päässä, olin oikein söpönä :D
Tosin nyt onkin sitten tukka lattana ja sähköinen ja lätsästä on rajat.. :D Mutta ei se mitään, huivilla homma hoituu.

Jotain vielä piti kirjoitella, mutta unohtui..

Ai niin, vielä piti kommentoida Sokerihiiren kommenttia tuolla 4. päivän postauksessa, ei mies mikään hirviö ole, totta kai hän tuollaisiin asioihin antaa rahaa, ilman muuta! Herranen aika.. En tiedä, olenko sitten antanut väärän kuvan miehestä, olenko ruikuttanut liikaa, mutta ihana mies se on ja huolehtivainen, eikä ikinä antaisi minun kärsiä tietentahtoen ainakaan lääkkeiden puutetta, jos vaan voisi asiaa auttaa. Huomioi minua välillä liikaakin, tuntuu joskus siltä, että itse olen ihan kamala, kun en ostele satunnaisesti kaikkea kivaa hänelle, niin kuin hän minulle esim. kirjoja tai vastaavia (talvitakkini oli miehen ostama, ihan tuosta vain sanoi, että kokeileppa ja osti sen), yksi ihanimmista ylläreistä oli miehen ostama kultainen sydän ketjussa, hän piilotti sen hesepullapussiin ja kun purin pussia että alettaisiin syödä niin löysin sen. Kyllä se ihanakin siis osaa olla, huolimatta kaikesta valituksestani.

490275.jpg