Takatalvi yllätti autoilijat. x_x

Mutta olis kyllä saanut jäädä tulematta lumet. Sulaa kuitenkin ihan kohta taas pois ja on taas liukasta ja loskaa. Juuri kun saatiin nurmikkoa näkyviin. Huoh.

Ähkynä. Eilen herkuteltiin pannarilla ja tänään mies halusi rahkaa. :) Nami banaanimustikkasellaista :p

En tiedä johtuuko siitä että olen ähky, vai siitä että heräsin päivätorkuilta ennen kuin ehdin nukahtaakaan vai eilisestä apen närkistä vai mistä, mutta olo on tympääntynyt ja argh. Ikävää.
Eikä televisiostakaan tule tänään mitään, kiitos tanssii typerysten kanssa ja vaalitulosten. No joo, Kuningas Arthur tulee, mutta sekin on nähty...

Ai niin, katsottiin miehen kanssa netistä ladattu Night at the museum pari päivää sitten, on aika hauska :D Kannattaa katsoa, jos hakee ajanvietettä.

Nyt menen keittämään teetä ja menen miettimään nukkista.

Ps. Ihmeiden ihme, rasti seinään: mies suostui tiskaamaan puolet tiskeistä, tosin minä olin mukana viruttamassa... Ja oli kuulkaa sitten maailman inhottavin askare ja voi voi surkeutta.. :D On se kumma kun minun sitten pitää hoitaa AINA se hirvittävä taakka. Kyllä me naiset vaan ollaan aika moisia ihmeitä!

383503.jpg... despite the fact, that he won`t wash the dishes......

Pps. Vanhusten kämppä on jo netissäkin, aika outoja kuvia otettu asunnosta, ainakin minusta, mutta ehkä olen jäävi sanomaan..